واکنش معاون نیروی زمینی سپاه به حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس

گروه سیاسی الف،   3980328128

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس «هیچ» تهدیدی برای ایران محسوب نمی‌شود چراکه نیروهای مسلح در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا حضور ناوهای آمریکایی در خلیج فارس برای ایران تهدید محسوب می‌شود؟ اظهار داشت: نیروهای مسلح در همه مرزهای کشور از جمله مرزهای دریایی در اوج اقتدار و آمادگی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضور و تردد نیروهای مسلح خارجی، ناوها و ناوچه‌های آمریکایی در منطقه، هیچ تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب نمی‌شود، چراکه نیروهای ایرانی در آمادگی کامل هستند.

وی تصریح کرد: گرچه ناوهای آمریکایی در منطقه حضور دارند اما سطح آمادگی نیروهای مسلح کشور به‌حدی بالاست که هیچ نیروی خارجی بیگانه نمی‌تواند نگاه کجی به مرزهای آبی و خشکی ایران داشته باشد.

سردار پورجمشیدیان هشدار داد: اگر دشمنان نظام کوچک‌ترین نگاه سوء به مرزها، امنیت شهرها و روستاهای کشور و مردم غیور و قهرمان کُرد در غرب و شمال‌غرب و بلوچستان داشته باشند با  ضربه و مشت آهنین و محکم نیروهای مسلح ما مواجه می‌شوند.