انصاری فرد: تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم/ تیم ملی با ویلموتس هجومی‌تر شده است

گروه ورزشی الف،   3980320012

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با کره جنوبی بازی دوستانه دوم مان با هدایت سرمربی جدید است و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دوستانه با تیم ملی کره جنوبی که روز سه شنبه در سئول برگزار می‌شود، بیان کرد: دیدار با کره جنوبی بازی دوستانه دوم مان با هدایت سرمربی جدید است و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. تیم ملی با سرمربیگری ویلموتس هجومی شده، هرچند این مربی زمان کمی است که هدایت تیم را برعهده دارد.

او افزود: تیم ملی با ویلموتس هجومی شده و هرچند این مربی زمان کمی است که هدایت تیم را برعهده گرفته است و تا پیش از بازی با سوریه فقط ۳ روز تمرین کردیم، اما امیدوار در آینده بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

انصاری فرد در مورد دیدار با سوریه اظهار کرد: با ۵ گل توانستیم نتیجه درخشانی کسب کنیم و مهم‌تر این بود که با توجه به تعداد روز‌های کمی که تمرین کردیم، اما هجومی بازی کریم و نتیجه خوبی را بدست آوردیم.  

مهاجم تیم ملی ایران در پایان گفت: مربیان چیز‌هایی که از ما می‌خواهند را در زمین انجام می‌دهیم و همانطور که گفتم امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم.

لازم به ذکر است، دیدار تیم‌های ایران و کره جنوبی، سه شنبه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۵:۳۰ در سئول برگزار می‌شود.