درب فلزی لیزری در طرح های بسیار متنوع با امنیت بسیار بالا

گزارش بازرگانی،   3980304073

درب ها، یکی از اصلی ترین اجزای هر ساختمانی به شمار می روند. در گذشته برای خانه ها نمای خارجی خاصی در نظر گرفته نمی شد و بیشتر نمای خانه ها، درب آن بود.

امروزه نیز در طراحی و معماری، درب ساختمان تأثیر بسیار مهمی در زیبایی و جلوه ظاهری ساختمان دارد. اگر درب ساختمان هوشمندانه انتخاب شود می تواند زیبایی نمای خارجی ساختمان را دوچندان کند و جلوه ای خاص به ساختمان ببخشد، که درب فلزی لیزری بزرگمهر با جلوه ی خاصی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای درب ورودی ساختمان شما باشد.

 همچنین باید دقت کرد تنها ظاهری زیبا برای یک درب ساختمان، کافی نیست. درب ساختمان باید در کنار زیبایی، دارای امنیت بالایی نیز باشد. چراکه اگر درب ساختمان به اندازه کافی ایمن نباشد، احساس آرامش و امنیت از ساکنین آن ساختمان سلب می شود.

درب ها با توجه به کاربردهایی که دارند به دو دسته ی درب حیاط و درب داخلی تقسیم می شوند. مسئله بسیار مهمی که در انتخاب درب حیاط مؤثر است، امنیت بسیار بالا و زیبایی آن است و همچنین چون در برابر تابش مستقیم نور خورشید و نزولات آسمانی قرار می گیرد باید بسیار با کیفیت و دارای استحکام و مقاومت بالا باشد تا بتواند طی سال های متوالی فرسوده نشده و سالم بماند. قابل به ذکر است که درب های فلزی لیزری بزرگمهر به دلیل داشتن رنگ کوره ای الکترواستاتیک، ضد خش و ضد زنگ بوده که در طی چندین سال کاملا سالم می ماند و با توجه به تابش مستقیم نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد، همچنین با توجه به پروفیل ها و قوطی های با کیفیتی که در این درب ها به کار رفته است. این درب ها از استقامت و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند.

درب های فلزی لیزری بزرگمر در طرح های متنوع تولید گردیده تا مورد پسند تمام مشتریان عزیز قرار گیرد. این درب های در طرح های متنوع بالغ بر 250 طرح متفاوت و زیبا تولید شده است که با توجه به درخواست شما مشتریان عزیز امکان ساخت این درب ها با طرح درخواستی شما نیز امکان پذیر می باشد. همچنین این درب ها در ابعاد های متفاوت در انواع تک لنگه، دو لنگه و یک و نیم لنگه قابل تولید می باشد.

درب فلزی لیزری بزرگمهر توسط دستگاه های پیشرفته و همراه با افراد با تجربه و ماهر تولید و عرضه می گردد.

در طراحی و اجرای نمای هر ساختمانی انتخاب درب ورودی زیبا و شکیل که به ظاهر ساختمان زیبایی دوچندان بدهد از اهمیت بالایی برخوردار است. و شاید بتوان گفت در نگاه اول و در بدو ورود به یک ساختمان داشتن یک درب ورودی خوب نشان دهنده کیفیت ساختمان باشد.

در زمان سفارش درب فلزی لیزری بزرگمهر امکان سفارش با طرح مورد نظر یا آرم و لوگوی خریدار امکان پذیر می باشد.

در زمان خرید این درب ها باید به نکات ذیل توجه نمود.

  • ضخامت ورق فلزی استفاده شده در ساخت درب که درب های فلزی لیزری با ورق های فلزی با ضخامت های مختلف قابل ساخت می باشد.
  • نوع پوشش رنگ که بهترین نوع آن کوره ای الکترواستاتیک می باشد.
  • نوع شیشه که در مرحله اول حتماً می بایست از نوع نشکن بوده و در کنار آن می توان برای زیبایی از شیشه رفلکس رنگی استفاده کرد.
  • نوع قفل که بر اساس نیاز مشتری می تواند در مدل های مختلف و با سایزهای مختلف برروی این درب ها نصب گردد. کیفیت قفل نصب شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • چهارچوب درب که می بایست تحمل میزان بار وارده و فشار ها را تحمل نماید و مقاوم بماند.

لازم به ذکر است که می توان بر روی درب ها از سایبان بارانگیر های پیش ساخته بزرگمهر استفاده کرد که در کنار زیبایی، باعث افزایش طول عمر درب ها مخصوصاً درب های ضد سرقت می باشد.

قفل های برقی درب حیاط گزینه ی بسیار مناسبی جهت بالابردن سطح امنیت ساختمان به شمار می روند، این قفل ها دارای مزایای متعددی می باشند، یکی از مزایای این قفل ها شباهت آنها به قفل های درب بازکن زنجیری است که به راحتی با آیفون می توان درب را باز کرد با این تفاوت که در هنگام بسته بودن،درب بسیار مستحکم بوده و سارقین نمی توانند به راحتی آن را باز کنند. از دیگر ویژگی های آن، دوام بسیار بالای این قفل ها می باشد. شرکت بزرگمهر با قابلیت نصب این قفل ها بر روی درب های فلزی لیزری و همچنین نصب شیشه سکوریت شده نشکن، سعی بر این داشته که سطح امنیت بیشتری را برای ساختمان به وجود آورد.