وزیر فرهنگ و ارشاد: بازار کاغذ به زودی سر و سامان پیدا می‌کند

گروه اجتماعی الف،   3980223187

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد قول داد بازار کاغذ در کشور به زودی سرو سامان پیدا کند چرا که واردات همه نیازهای کشور انجام شده و فقط در بخش توزیع و نظارت بر توزیع مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: در جلسه امروز سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را در حوزه‌های مختلف کاری مربوط به این وزارتخانه و همچنین موضوع کاغذ به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: وزیر ارشاد قول داد که به زودی وضعیت کاغذ در بازار سروسامان می‌گیرد اما من بعید می‌دانم که اینگونه شود و این موضوع تحقق پیدا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: صالحی قول داد بازار کاغذ در کشور به زودی سرو سامان پیدا کند چرا که واردات همه نیازهای کشور انجام شده و فقط در بخش توزیع و نظارت بر توزیع مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

سعیدی خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد در رابطه با نمایشگاه کتاب عنوان کرد که نمایشگاه کتاب امسال با استقبال خوبی از جانب ناشران داخلی و هم بین‌المللی به ویژه چین همراه بود و علیرغم گرانی کاغذ و کتاب استقبال مردم برای خرید کتاب مناسب بود.