واکنش زیدان به رویای نیمار

گروه ورزشی الف،   3980207148

سرمربی رئال مادرید با توجه به اظهارات اخیر مهاجم پاری سن ژرمن اعلام کرد در این باشگاه رویاها به حقیقت می‌پیوندند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید یکشنبه در هفته سی و پنجم لالیگا به مصاف رایووایکانو می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نبود کریم بنزما در بازی فردا به معنای حضور وینیسیوس جونیور نخواهد بود. او پس از ۲ ماه دوری از میادین باید هنوز تمرین کند و یک هفته دیگر به تمرین نیاز خواهد داشت. به همین خاطر برابر وایادولید بازی نمی کند.

سرمربی رئال مادرید در مورد جایگزین بنزما اظهار کرد: همه آماده هستند به جز وینیسیوس. با توجه به این که از نبود بنزما آگاه هستیم به نحوی به میدان خواهیم رفت که به حریف ضربه بزنیم و برای پیروزی تلاش کنیم.

نیمار در مصاحبه اخیرش اعلام کرد رویایش بازی با ادن هازارد است (رئال مادرید به دنبال امضای قرارداد با هافبک بلژیکی است). سرمربی فرانسوی در پاسخ به این که رئال مادرید جایی است که همه رویاها برآورده می شود، گفت: بله رویای بازیکنان زیادی بازی در رئال مادرید است چون می دانند باشگاه خیلی مهمی است. خیلی از بازیکنان دوست دارند مقصد نهایی شان اینجا باشد و این اتفاقی عادی است. با این حال باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

زیدان درباره شرایط گرت بیل اظهار کرد: فکر می کنم در بازی فردا حضور داشته باشد. او خشنود است. بازی کند یا نکند. او در تیم من فرصت حضور در میدان داشته است. سپس باید ببینیم در آخر فصل چه تصمیمی می گیرد اما در حال حاضر من کسی نیستم که بگوید چه کاری باید انجام دهد.

سرمربی فرانسوی در مورد کسب نتایج ضعیف در بازی های خارج از خانه گفت: چند ماه پیش شرایط متفاوت بود. در خانه حریف پیروز می شدیم و در ورزشگاهمان با مشکل روبرو می شدیم، به خصوص در لالیگا. اکنون همه چیز بر عکس شده است. فردا فرصت داریم این وضعیت را تغییر دهیم. برای آن تلاش خواهیم کرد.