هشدار امنیتی صهیونیست‌ها به اتباع خود

گروه جهان الف،   3980203179

دستگاه‌های امنیتی صهیونیستی از بیم حمله‌های «داعش» و «القاعده» علیه اتباعشان در صحرای سینا دستور ترک فوری منطقه را صادر کرده‌اند.

به گزارش فارس، دستگاه‌های امنیتی صهیونیستی به اتباع خود در صحرای سینا نسبت به حمله‌های محتمل داعش و القاعده هشدار داده‌اند.

 به نوشته شماره سه شنبه وبگاه «عاروتص شوع»  به دنبال حملات تروریستی در سریلانکا، سازمان‌های امنیتی اسرائیل هشدار داده‌اند که شاخه‌های داعش در جنوب آسیا، آفریقا و شبه جزیره سینا فعال هستند.

دستگاه‌های امنیتی صهیونیستی همچنین هشدار داده‌اند که موثرترین شاخه‌های داعش در صحرای سینا مستقرند. این در حالی است که با وجود هشدارهای امنیتی تل‌آویو، بین 23 تا 40 هزار صهیونیست تعطیلات خود را در صحرای سینا می‌گذارند.

  در هشدار شورای امنیت رژیم اسرائیل در این زمینه آمده است: «علاوه بر داعش، اعضای القاعده، در پی حمله علیه اهداف اسرائیل هستند و هشدار مسافرتی سفر جدی (سطح یک) صادر شده برای صحرای سینا کماکان پابرجاست.»

 این نهاد امنیتی صهیونیستی از اتباع خود در سینا خواسته تا فورا این منطقه را ترک و به سرزمین‌های اشغالی بازگردند.

بر اساس پیمان بین رژیم اشغالگر قدس و مصر ورود جنگ افزارهای سنگین به شبه جزیره سینا ممنوع است اما تل‌آویو برای سرکوب داعش، با تجهیز ارتش مصر به این گونه سلاح‌ها موافقت کرده است.