افشاگری فائزه هاشمی علیه اصلاح طلبان

گروه سیاسی الف،   3980111084 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

فائزه هاشمی: در نهادهای اصلاح طلب، منافع قبیله‌ای و خانوادگی به منافع ملی می‌چربد

افشاگری فائزه هاشمی علیه اصلاح طلبان

«فائزه هاشمی» در یادداشتی در سالنامه نوروزی روزنامه سازندگی نوشت: «در ارزیابی عملکرد اصلاح طلبان پیروز، در بخش‌هایی که به عملکرد این افراد به صورت مستقیم برمی گردد، عمدتاً دچار سوءمدیریت و ناکارآمدی هستیم و اکثر خطاهای سابق تکرار شده است. روی صحبت در این بخش، دولت و شورای شهر و شهرداری تهران است…در نهادهای در اختیار اصلاح طلبان تقریباً منافع قومی و قبیله‌ای و باندی و حزبی و جناحی و خانوادگی به منافع ملی و حقوق مردم می‌چربد».

فائزه هاشمی از دولت روحانی و شورای شهر اصلاح طلب تهران و شهرداری تهران انتقاد کرده است. «محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس نیز در مصاحبه با سالنامه نوروزی روزنامه شرق گفته است: «فراکسیون امید مجلس نتوانسته ساختاری ایجاد کند و نمایندگانش را به بدنه کارشناسی وصل کند و با برنامه عمل کند. بخشی از این مسئله مربوط به خود فراکسیون است، اما بخش مهم‌تر این است که این فراکسیون چطور تشکیل شده و از چه فرآیندی به چینش امروز خود رسیده است».

فعالین اصلاح طلب، شورای شهر پنجم و دولت روحانی و فراکسیون امید مجلس را مصداق باندبازی و بی برنامگی و فاقد ارتباط با بدنه کارشناسی می‌دانند.

این در حالی است که هر ۳ مورد فوق از طریق شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به ریاست عارف و با تایید و تَکرار رئیس دولت اصلاحات، انتخاب و تبلیغ شده است.

اکنون جریان اصلاح طلب و رئیس دولت اصلاحات، به عنوان بانیان اصلی وضع موجود می‌بایست به افکار عمومی پاسخگو باشند.