سیلاب در سرپل‌ذهاب خسارت هنگفتی به زیرساخت‌ها وارد کرد/ جابجایی 50 خانوار زلزله‌زده

گروه سیاسی الف،   3980106049

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: بارش‌های اخیر به زیر ساخت‌های کشاورزی، راه، هفت پل، جاده‌های مواصلاتی، آب و برق روستایی و شیلات این شهرستان خسارت هنگفتی وارد کرده است.

محبت جمالی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در پی بارش‌های اخیر، روز گذشته با طغیان بی‌سابقه رودخانه الوند مواجه شدیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب ادامه داد: کانکس‌های مردم زلزله‌زده از سال گذشته تا دیروز در حریم رودخانه مستقر بود که طی صحبت‌هایی که مردم زلزله‌زده و همچنین سیل‌زده داشتیم با همکاری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی؛ ساکنان این محدوده در سوله‌های ورزشی اسکان داده شدند و کانکس‌ها به محل امن‌تر توسط شهرداری انتقال داده شد.

جمالی‌نیا افزود: بارش‌های چند روز گذشته به زیر ساخت‌های کشاورزی، راه، هفت پل، جاده‌های مواصلاتی، آب و برق روستایی و شیلات این شهرستان خسارت هنگفتی وارد کرده که میزان خسارت تا فردا توسط کارشناسان ارزیابی می‌شود.

فرماندار سرپل‌ذهاب تاکید کرد: راه ارتباطی جایگزین برای هفت روستا که پل‌های تخریبی داشتند، برقرار است.

جمالی‌نیا با اشاره به اینکه از ساعت 3 بامداد مجددا بارش‌ها در این شهرستان شروع شده از عموم مردم و مسافران خواست فرزندان خود را در فضای طبیعت رها نکنند، امکان سرریز شدن و طغیان رودخانه‌ها به خصوص در رودخانه الوند امکان ایجاد خطر دارد.