ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز

گروه اجتماعی الف،   3980106039

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکلات خسارت دیدگان و صاحبان خودرو در حادثه سیل شیراز خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی صالحی  از تشکیل جلسه با مدیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری و مرکز مشاوران و کارشناسان قوه قضاییه برای رسیدگی به مشکلات خسارت دیدگان در حادثه سیل شیراز خبر داد و گفت:  در حادثه سیل شیراز به ۲۱۰ خودرو خسارت وارد شده که مقرر شد کارشناسان میزان خسارت تک تک خودروها را ارزیابی و تا ۲۴ ساعت آینده به دادستانی اعلام کنند تا دستور آزادی خودروها صادر شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس افزود: قرار کارشناسی برای بررسی زوایا و مقصران احتمالی این حادثه صادر شده و بازپرس و دو تن از معاونین دادستانی با حضور در صحنه در حال مستندسازی و صورت جلسه ابعاد حادثه سیل هستند.

صالحی بیان کرد: هر اقدامی که انجام می‌شود به صورت معاضدتی است و هیچ مبلغی نباید از افرادی که بستگان خود را از دست داده‌اند یا دچار خسارت شده‌اند دریافت شود.

وی با بیان اینکه حادثه سیل شیراز خارج از نوبت و به صورت ویژه در حال پیگیری در دستگاه قضایی است گفت: امید است بتوانیم با سرعت بخشیدن به اقدمات تا حدودی از آلام مردم خسارت دیده در سیل کاسته شود.