آغاز روند بازسازی منازل مردم گنبدکاووس از صبح امروز/ تسریع روند پاکسازی با دستور ویژه به شهرداری و آتش‌نشانی

گروه سیاسی الف،   3980106019 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به دستور تسریع روند پاکسازی این شهر از گل و لای باقی مانده از سیل، گفت: بازسازی منازل مردم از صبح امروز در دستور کار دستگاه‌های مسوول قرار گرفته است.

آغاز روند بازسازی منازل مردم گنبدکاووس از صبح امروز/ تسریع روند پاکسازی با دستور ویژه به شهرداری و آتش‌نشانی

عبدالقدیر کریمی صبح امروز در گفت و گو با خبرگزاری فارس با اشاره به گذر کامل از وضعیت بحران در شهرستان گنبدکاووس، اظهار کرد: با تدابیر مسوولان، حمایت مردم و گروه‌های مردمی و خودجوش توانستیم این روزهای سخت را کم کم پشت سر بگذریم و به روزهای عادی نزدیک شویم.

وی با اشاره به باران‌های روزهای اخیر و نگرانی مردم بابت حجم سرریز آب پشت سدهای استان به ویژه سد گلستان، افزود: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی حجم بارش‌های گنبدکاووس در این ایام نهایتا به 20 میلی‌متر خواهد رسید که نمی‌تواند تاثیر زیادی بر حجم آب پشت سدها بگذارد.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان گنبدکاووس در مواجهه با سیل در مرحله پاکسازی معابر و منازل قرار دارد، خاطرنشان کرد: با دستور ویژه به شهرداری و آتش‌نشانی به آنها گفته‌ایم که در این مرحله نیز حضور جدی داشته و به کمک نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر بروند.

کریمی با بیان اینکه روند بازسازی منازل آسیب دیده مردم در گنبدکاووس از صبح امروز آغاز شده است، ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم این مرحله را نیز با کمک و همکاری مردم هر چه زودتر به فرجام برسانیم و از شرمندگی مردم عزیزمان بیرون بیائیم.

وی با تاکید بر اینکه بازرسان یونیسف و وزارت بهداشت از محل‌های اسکان موقت بازدید داشته‌اند، گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای بهبود وضعیت بهداشتی و جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف اندیشیده شده که از روز گذشته به مرحله اجرا درآمده است.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه در پایان گذر کامل از وضعیت فعلی و رفع مشکلات مردم به صورت کاملا شفاف گزارشی از روند کار به مردم ارائه خواهد شد، تصریح کرد: از صبر و متانت مردم در این شرایط سخت و در روزهایی که باید به شادمانی و نشاط می‌گذشت ولی با مشکلات روبه‌رو شدند صمیمانه تشکر می‌کنم.