امکان ورود سیلاب به محور فیروزکوه/ مردم سفری را آغاز نکنند

گروه اجتماعی الف،   3980105065 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز همچنان از جنوب و شمال مسدود است، هم‌وطنان سفری آغاز نکنند و مسافرت‌هایشان را به زمان دیگری موکول کنند.

سردار سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای شرق استان اظهار کرد: محور هراز همچنان به دلیل ریزش کوه و باران شدید مسدود است و هم‌وطنان و از شمال و یا جنوب نمی‌توانند وارد این محور شوند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: هم‌اکنون آمدوشد وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و بسیار پرحجم است و هم‌وطنان به‌کندی از این مسیر عبور می‌کنند.

محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیز به‌صورت سنگین در جریان است و بارش نزولات آسمانی در تمام محورهای شرق استان تهران ادامه داشته که خوشبختانه گره ترافیکی در محورها وجود ندارد.

وی بابیان اینکه تعدادی از خودروها در محور مازندران با سقوط سنگ‌بر رویشان زمین‌گیر شدند، ادامه داد: متاسفانه مسافران به هشدارهای سازمان هواشناسی و پلیس‌راه توجهی نمی‌کنند و در این شرایط آب و هوایی که امکان وقوع سیلاب در جاده‌ها، ریزش کوه و حوادث دیگر وجود دارد به سمت تهران و یا شمال مسافرت خود را آغاز می‌کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در چنین شرایط آب و هوایی اقدام به سفر نکنند زیرا در طول مسیر خطرات بسیاری پس از بارش باران مواجه خواهند شد، بنابراین سفر بسیار خطرناک خواهد بود و باید سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.