محمدعلی کشاورز: هیچ‌وقت متوجه نشدم چرا «پدرسالار» آنقدر طرفدار دارد؟

گروه فرهنگی الف،   3980104085 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدت زیادی است "اسدالله‌خان" یا "پدر سالار" تلویزیون فیلمی بازی نمی‌کند، حال خوبی ندارد اما هنوز دغدغه‌مند است پرچم توسعه فرهنگ و هنر این مرز و بوم به اهتزاز درآید.

کشاورز درباره نسل جدید بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون  تصریح کرد: من از نسل جوان امروز این درخواست را دارم که به جوانی‌شان و رشد و توسعه‌ای که می‌توانند در وجود خودشان و جامعه‌شان ایجاد کنند ببالند. جوان‌های ما راه بزرگان‌شان را در پیش بگیرند و از هیچ کوششی برای سرافرازی مملکت‌شان دریغ نکنند. آنچه مهم است اعتلای ایران، ایران و ایران بزرگ است که مردم بزرگ و غیوری دارد. همیشه برای بزرگ ماندن ایران و ایرانی کوشش کنید که سرزمین اهورایی ایران در طول تاریخ همیشه بزرگ و سرافراز بوده است.

وی خاطرنشان کرد: من همیشه به ایرانی بودنم افتخار کرده‌ام و در آستانه عید نوروز چقدر خوب است که این جاودانگی تمدن و فرهنگ‌مان را نیز جشن بگیریم. به واقع عید نوروز عید بزرگ مردم ایران است و عید مردم بزرگ دنیا هم هست. ما نیازمند آثار کمدی چون «کفش‌های میرزا نوروز» درس‌آموز است که متاسفانه امروز کمتر معنی طنز و کمدی را می‌دانیم و فیلم‌هایی که با این عنوان ساخته می‌شود بیشتر لودگی است. فیلمسازان ما باید ژانرهای مختلف کمدی را بشناسند و بدانند که کمدی انواع و اقسام مختلف دارد که در ایران درست به آن پرداخته نمی‌شود.