بطحایی مطرح کرد؛آموزش و پرورش؛ مخاطب اصلی بیانیه گام دوم/ در تولید لوازم التحریر رشد داشتیم

گروه اجتماعی الف،   3971224021 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر آموزش و پرورش گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جوانان و نوجوانان کشور هستند.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بیانات رهبری در مورد گام دوم ملت ایران گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جوانان و نوجوانان کشور هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در این بیانیه سر خط‌ها و نقشه راهی را برای ترسیم شرایط آینده تعیین کرده است، ادامه داد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌هایی است که باید این بیانیه را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بر اساس مفاد این بیانیه برنامه‌های آینده خود را یک باز تنظیم کند.

وی اضافه کرد: در آموزش و پرورش کار گروهی وظیفه پیدا کرده با تجزیه و تحلیل این بیانیه، مفاد بخشی را که در حدود و اختیارات آموزش و پرورش است عملیاتی کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امیدواریم نتایج این کارگروه به زودی برای برنامه سال ۹۸ ما منشاء اثر شود و بتوانیم برنامه سال آینده را مطابق با این بیانیه تنظیم کنیم.

بطحایی درباره اقدامات صورت گرفته در خصوص شعار سال ۹۷ " مقام معظم رهبری" در وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در این وزارتخانه گام خوبی در راستای افزایش تولیدات داخلی و ساخت ایران مربوط به وسایل مصرفی و لوازم تحریر دانش آموزان برداشته شده و از این رو یکی از دستگاه‌هایی هستیم که توانستیم منشا اثر قرار بگیریم.