ثروت ناشی از فروش زیتون و برداشت معادن رودبار به کجا می‌رود؟

گروه اقتصادی الف،   3971215219 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بازار ارزشمند زیتون و وجود معدن در رودبار گفت: ثروت ناشی از فروش زیتون و برداشت معادن رودبار به کجا می‌رود؟

به گزارش فارس از رودبار، محمدجواد آذری جهرمی عصر امروز در شورای اداری شهرستان رودبار اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که با مردم دیار زیتون دیدار و سلام گرم رئیس‌جمهور را خدمت مردم این شهرستان ابلاغ می‌کنم.

وی اشاره به مشکلات شهرستان رودبار تصریح کرد: مشکلات شهرستان رودبار عموماً زیرساختی هستند و مدیران استان و شهرستان نسبت بررسی و پیگیری مشکلات رودبار جدی‌تر باشند و آسیب‌شناسی مشکلات می‌تواند راه‌حل مناسبی برای رفع آن باشد.

نماینده هیئت دولت در رودبار با اشاره به بازار ارزشمند زیتون و وجود معدن اظهار کرد: ثروت ناشی از فروش زیتون و برداشت معادن به کجا می‌رود و یا برای حل مشکلات شهرستان باید به کجا مراجعه کرد؟

وی با بیان اینکه زیتون رودبار در  کشور حرفی برای گفتن دارد افزود: باید تلاش کنیم زیتون رودبار در بازار جهان حرف بزند و عرض‌اندام کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه رودبار معبر استان گیلان است گفت: امیدواریم راه‌اندازی راه‌آهن در گیلان بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کند.

جهرمی با بیان اینکه برای سرمایه‌های عظیم شهرستان باید برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد افزود: باید با ظرفیت شناسی و برنامه‌ریزی درست برای استعدادها، گامی محکم در خصوص رفع مشکلات شهرستان برداشته شود‌.

وی از تقویت اینترنت و شبکه‌های مخابراتی در شهرستان رودبار خبر داد و افزود: تعدادی از روستاها از اینترنت برخوردار شدند و مابقی نیز در آینده نزدیک برخوردار می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فضای مجازی میدان مبارزه است گفت: در این میدان باید با تمام توان مبارزه کرد.