نماینده جدید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان معرفی شد

گروه سیاسی الف،   3971210103

رئیس دفتر مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه جدید زاهدان را به مردم این شهر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران سال ها است که نماز جمعه در نقاط مختلف کشور با صلابت هر چه تمام تر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نماز جمعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در واقع هر کسی که به نماز جمعه می آید در محضر خداست و خداوند به او توجه ویژه ای می کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه برای برپایی نماز جمعه شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب شده است، ادامه داد: این روزها در ایام جشن چهل سال عزت و قدرت انقلاب اسلامی قرار داریم.ش

وی گفت: رهبر معظم انقلاب پیش از مراسم ۲۲ بهمن امسال پیش‌بینی مهمی را انجام دادند و فرمودند با وجود فشار های اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم و همچنین با وجود مشکلات جوی و بارش و برف در کشور، سیل جمعیت امسال نیز در سراسر کشور برای انقلاب و نظام خودشان حماسه بزرگی را رقم خواهند زد که همینطور هم شد.

گفتنی است، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در پایان ضمن خواندن حکم رهبر معظم انقلاب حجت السلام مصطفی محامی‌ را به عنوان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه جدید زاهدان به مردم این شهر معرفی کرد