نماینده ای که هفت سال شب ها در مجلس ماند + تصویر

یوسف اسدی،   3971123211 ۶۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه که سابقه حدود هفت سال نمایندگی مردم را دارد، در طول این سالها در اتاق کوچک با ابعاد حدود ۱ در ۲ متر در مجلس، استراحت می کند.

نماینده ای که هفت سال شب ها در مجلس ماند + تصویر

به گزارش خبرنگار الف، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی است.


وی از ابتدای مجلس نهم تاکنون سمت نمایندگی مردم حوزه انتخابیه اش را دارد و در این مدت از امکانات و امتیازات مجلس شورای اسلامی چشم‌پوشی کرده است.وی تاکنون از مجلس مسکن و زمین دریافت نکرده است چرا که اعتقاد دارد همه مردم چنین امکانی را ندارند پس وکیل آنها نیز نباید چنین امکانی داشته باشد.


کارنامه سفر خارجی او سفید است و تاکنون پایش به خارج از کشور باز نشده است .


از او پرسیدم چرا تاکنون از مجلس خودرو و وام مربوطه را نگرفته است پاسخ داد : در این سالها ترجیح داده‌ام از خودروی شخصی خود( ال ۹۰ مشکی رنگ مدل ۱۳۹۰) برای امور نمایندگی و حوزه انتخابیه اش استفاده کنم .اینطوری راحت ترم .
حاجی دلیگانی بارها از سوی هیئت رئیسه به عنوان منظم ترین نماینده مجلس معرفی شده و اعتقاد خاصی به حضور منظم در صحن علنی و کمیسیون تخصصی که برنامه، بودجه و محاسبات است، دارد. و روزی نیست که به عنوان پیشنهاد دهنده، موافق، مخالف یا تذکر دهنده در مجلس نطق نکند ودر مجموع از فعالترین نمایندگان در مشارکت رای گیری بوده است.


وی درباره زمانی که در حوزه انتخابیه خود است میگوید: روزهایی که در حوزه انتخابیه حضور دارم به پیگیری امور مردم پرداخته و پنجشنبه ها نیز در جلسات با مدیران کل و مدیران شهرستانی، پیگیر امور حوزه انتخابیه هستم .شنبه ها در دفاتر شاهین شهر، گز، خورزوق، دستگرد، حبیب آباد و دولت آباد به ملاقات مردمی و همچنین جمعه ها دو هفته یکبار هم با مردم بخش میمه دیدار دارم .


وی علاوه بر این از راههای دیگر ارتباط با مردم نیز استفاده میکند : چون شماره تلفنم را همه مردم دارند پیام‌های زیادی برایم ارسال می‌کنند معمولادر طی مسیر بین شهرها به پیامک‌های مردم که روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ پیام است، پاسخ میدهم.
وی می‌افزاید : اهل سفارش و پارتی بازی نیستم .البته جز برای بستگانم ، برای مردم هر کاری که بتوانم انجام میدهم .


در دفاتر هشتگانه وی حدود ۲۵ نفر فعالیت میکنند که هیچکدام از آنها از بستگانش نیستند.


از او درباره فرزندانش می‌پرسم .معلوم می‌شود این نماینده مجلس دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر است. پسر بزرگش از قبل از شروع دوره نمایندگی کارگر اداره برق شهرستان برخوار بوده و همچنان در همانجا کار می کند. پسر دومش طلبه حوزه علمیه است و تنها دخترش هم خانه دار است.