نماینده مجلس: آمریکا را زمین‌گیر می‌کنیم

گروه سیاسی الف،   3971117120 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کس بخواهد ریشه انقلاب را بزند ریشه خود را زده است گفت: با همدلی و تبعیت از رهبری آمریکا را زمین‌گیر خواهیم کرد.

به گزارش فارس، امیر خجسته ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه‌های هفته دولت با بیان اینکه نسلی که قبل از انقلاب را دیده می‌داند که چه اتفاقی رخ داده است اظهار کرد:‌ انقلاب اسلامی معادلات جهان را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار نمی‌تواند عدالت‌خواهی جمهوری اسلامی را تحمل کند اما ما محکم ایستاده‌ایم گفت: مردم در برابر همه توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای انقلاب هزینه بسیاری داده شد و پاکترین جوانان خون خود را برای تثبیت این انقلاب اهدا کردند تصریح کرد: هر کس بخواهد ریشه انقلاب را بزند ریشه خود را زده است.

وی با بیان اینکه از دولت و مجلس خواستیم برای حل مشکلات معیشتی ورود کنند ادامه داد: به طور حتم این برهه از مشکلات را هم پشت سر می‌گذاریم و با همدلی و تبعیت از رهبری آمریکا را زمین‌گیر خواهیم کرد.

خجسته با اشاره به اینکه نسل امروز از نسل انقلاب قوی‌تر هستند و به خوبی می‌درخشند گفت: جمهوری اسلامی درخشان‌تر از همیشه راه خود را پیش می‌رود و باز هم به صورت استکبار سیلی خواهد زد.

افتتاح 161 پروژه با اعتبار 175 میلیارد تومان

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان نیز از فتتاح 161 پروژه با اعتباری بالغ به 175 میلیارد تومان خبر داد و گفت: سیاست جدید استان این است که ایجاد پروژه‌های عمرانی بهداشتی و درمانی و... به سمت فرودگاه بلوار مدنی و شورین سوق یابد زیرا ارزش افزوده و سودآوری آن به مردم منطقه بازمی‌گردد.

حسین افشاری با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگ نیاز به مشارکت مردم دارد خاطرنشان کرد:‌ اگر نتوانیم مواردی چون زمین را تامین کنیم طرح‌ها به سایر نقاط شهرستان سوق می‌یابد.