پورسیدآقایی: شهرداری درباره اخذ عوارض زوج و فرد تخلف نکرده است!

گروه اجتماعی الف،   3971110053 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد بر اساس مصوبه شورای شهر تهران بوده و کاملا قانونی است و در این زمینه کوتاه نخواهم آمد حتی اگر اجرای قانون به قیمت برکناری من از معاونت شهرداری تهران شود.

پورسیدآقایی: شهرداری درباره اخذ عوارض زوج و فرد تخلف نکرده است!

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که آیا معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران همچنان بر اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد تاکید دارد یا خیر؟ اظهار کرد: این موضوع بر می‌گردد به مصوبه شورای شهر تهران و البته تایید فرمانداری تهران پس لزومی ندارد ما آن را حذف کنیم.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران مجری است و مصوبات شورای شهر تهران که به تایید هیئت تطبیق فرمانداری رسیده را اجرا می‌کند مگر اینکه اینگونه مصوبات اصلاح شوند اما در هر صورت موظف به اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد هستیم.

پورسیدآقایی در پاسخ به این پرسش که چانچه فشارها از سوی شورای شهر تهران زیاد شود حاضر هستید این مصوبه را اجرا نکنید، بیان کرد: قطعا ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و در این زمینه فقط یک عضو از 21 عضو شورای شهر تهران به اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد معترض است و دلیلی ندارد ما مصوبه را اجرا نکنیم.

معاون حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: بنده هیچ ترسی از برکناری ندارم و کار خود را در مجموعه شهرداری تهران همچنان ادامه می‌دهم.

وی در پایان گفت: از کسانی که به اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد اعتراض دارند، می‌خواهم به مصوبه شورای شهر تهران در سال گذشته برگردند که در آن کاملا به موضوع اخذ عوارض از محدوده‌های مرکزی شهر شامل طرح ترافیک و زوج و فرد اشاره داشته است.