محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی منتهی به استان مازندران

گروه اجتماعی الف،   3971104087

پلیس راه کشور با اعلام محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی منتهی به استان مازندران اعلام کرد که جاده کندوان عصر فردا ( جمعه ) یک طرفه می شود.

 پلیس راه کشور اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت تا 6 صبح شنبه ششم بهمن برقرار است.
بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان و هراز ممنوع خواهد بود.

**محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه پنجم بهمن به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17تا 24 در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.
**محور هراز
- براساس اعلام پلیس راه ، تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ساعت 8 تا 24 امروز (پنجشنبه ) و فردا (جمعه ) از محور هراز ممنوع است.
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف و دمای هوای این منطقه یک درجه سانتیگراد است.
همچنین هوای روز جمعه در این جاده کوهستانی صاف تا نیمه ابری دربعدازظهر افزایش ابر پیش بینی شد و دمای هوا در این روز بین منفی 2 تا 7 درجه سانتیگراد است.