نامه محمد دهقان به رئیس گمرک در مورد قاچاق سازمان یافته کالاهای قاچاق ممنوعه+ عکس

گروه اقتصادی الف،   3971102205 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز و عضو ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای به رئیس گمرک در مورد قاچاق سازمان یافته کالاهای قاچاق ممنوعه از قبیل مشروبات الکلی، نوشت: کلیه اظهارنامه های شرکت حمل ونقل بین المللی ..... را حداقل طی سه سال گذشته مورد بررسی قرار داده و نتیجه را اعلام نماید.

به گزارش الف، محمد دهقان، نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز و عضو ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نامه‌ای به مهدی میر اشرفی معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران نوشت: نظر به اینکه رئیس پلیس آگاهی ناجا پرده از قاچاق سازمان یافته کالاهای قاچاق ممنوعه از قبیل مشروبات الکلی با همکاری برخی کارکنان گمرک شهید رجایی برداشته است و سند واصله نشان می‌دهد که شرکت حمل ونقل بین المللی.... با پرداخت رشوه به برخی از کارکنان گمرک شهید رجایی بستری فراهم کرده است که این‌گونه کالاهای قاچاق بدون ارزیابی و اسکن توسط دستگاه ایکس‌ری به صورت سازمان یافته تحت رویه ترانزیت خارجی به کشور وارد شود و بجای انتقال به گمرک سرخس جهت ترانزیت به کشور ترکمنستان، در انبارهای حاشیه شهر مشهد تخلیه شود.

در این نامه آمده است: از آنجاکه محتمل است این فساد سازمان یافته و قاچاق مشروبات الکلی در طول سالیان متمالی به صورت سازمان یافته در داخل و خارج کشور و با همکاری برخی کارکنان یا مدیران گمرکات شهید رجایی و سرخس صورت گرفته باشد، لذا مقتضی است کلیه اظهارنامه های شرکت حمل ونقل بین المللی ..... را حداقل طی سه سال گذشته مورد بررسی قرار داده و نتیجه را به اینجانب نیز اعلام نماید.