کلینتون: ترامپ عروسک پوتین است

گروه جهان الف،   3971025130

هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا روز دوشنبه با انتشار ویدئویی از مناظره انتخاباتی خود با دونالد ترامپ نوشت: همان طور که گفتم، ترامپ عروسک خیمه شب بازی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه است.

به گزارش ایرنا به نقل از نیوزمکس، در این مناظره ترامپ به کلینتون گفته بود که پوتین احترامی برای وی قائل نیست و کلینتون در جواب گفته بود که «خب چون ترجیح می دهد یک عروسک خیمه شب بازی رئیس جمهور شود.»

کلینتون این توییت را مدت کوتاهی پس از آن که نیویورک تایمز از آغاز تحقیقات پلیس فدرال آمریکا در مورد نقش ترامپ به عنوان عامل روسیه و واشنگتن پست از تلاش وی برای پنهان کاری در مورد جزئیات دیدارهای خود با پوتین خبر دادند، منتشر کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران مدعی شد که «هیچگاه برای روسیه کار نکرده است» و از جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی با عنوان یک «پلیس عوضی» نام برد.

به گزارش ایرنا، هیلاری کلینتون وزیر اسبق امور خارجه آمریکا و رقیب انتخاباتی ترامپ از منتقدان سرسخت سیاست های دولت آمریکا است.

در همین راستا وی در پیام تبریکی که به مناسبت فرارسیدن سال نوی میلادی در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرد، به طور غیرمستقیم از دوره ریاست جمهوری ترامپ با عنوان « دوره ای تاریک برای آمریکا » نام برد و در جدیدترین مورد نیز در توییتی از تصمیم رئیس جمهوری برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه انتقاد کرد.