نتیجه جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات؛ اسماعیل بخشی شکنجه نشده است/ او به جاسوسی اعتراف کرده است+ فیلم

گروه سیاسی الف،   3971018213 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر اطلاعات و مدیران آن وزارتخانه در جلسه امروز کمیسیون ضمن ارائه گزارش از روند و اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت آقای بخشی شده تاکید نمودند که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

نتیجه جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با وزیر اطلاعات؛ اسماعیل بخشی شکنجه نشده است/ او به جاسوسی اعتراف کرده است+ فیلم

به گزارش الف، علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خانه‌ملت در خصوص جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: در این نشست که با حضور امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونین و مدیران آن وزارت تشکیل شد گزارش عملکرد بودجه وزارت دفاع در سال ۹۶- ۹۷ و وضعیت بودجه آن آن وزارت در سال ۹۸ مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای کمیسیون بر تقویت بنیه دفاعی و همچنین اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تاکید کردند.

وی افزود: در بخش دوم جلسه کمیسیون  با حضور علوی وزیر اطلاعات و همکاران ایشان ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوره بازداشت،بررسی شد و وزیر اطلاعات تصریح کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود. همچنین ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی ، اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی از اهم مواردی بود که از سوی اعضای کمیسیون مورد اشاره قرار گرفت.

علی نجفی خوشرودی اظهار کرد: وزیر اطلاعات و مدیران آن وزارت در جلسه امروز کمیسیون ضمن ارائه گزارش از روند و اقداماتی که منجر به دستگیری و بازداشت آقای بخشی شده تاکید نمودند که به هیچ وجه نامبرده در دوره بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

بخشی شکنجه نشده/ او هنگام دستگیری، با ماموران درگیر شده است

همچنین فلاحت پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی در حاشیه این نشست گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با پخش فیلم اعترافات اسماعیل بخشی و توضیحات وزیر این نتیجه حاصل شد که بخشی بدون شکنجه به جاسوسی و به همکاری با حزب کمونیست کارگری اعتراف کرده است.