پاسخ تاجگردون به آشنا: هر رئیس جمهور گویا باید یک مشایی داشته باشد/ بعد از شش سال با دادن آدرس غلط به جامعه، فرار به جلو می‌کنید+ عکس

گروه سیاسی الف،   3971015028 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش با اظهارات مشاور روحانی نوشت: این مردم درد زیادی دارند به دردشان نمک دورغین نریز یا اینکه اگر جنایتی شده دولت فعلی را هم در این جنایت شریک بدانید؛ البته که اگر مجلس ببیند جایی بی‌انصافی شده باشد اصلاح می‌کند. بودجه را دولت می‌دهد؛ مثل امسال که هر جا را دوست نداشت، کم کرد و هرجا را دوست داشت بالا برد.

پاسخ تاجگردون به آشنا: هر رئیس جمهور گویا باید یک مشایی داشته باشد/ بعد از شش سال با دادن آدرس غلط به جامعه، فرار به جلو می‌کنید+ عکس

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم و نماینده مردم گچساران در واکنش به اظهارات حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هر رئیس جمهور گویا باید یک مشایی داشته باشد. مشاور محترم رئیس جمهور بعد از شش سال از دوره رئیس رئیس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو می‌کنید. بودجه را دولت می‌دهد. شش سال هم آقای روحانی بودجه را به مجلس داد. هر آنچه که بخواهد می‌تواند در لایحه انجام می‌دهد. مثل امسال که هر جا را دوست نداشت، کم کرد و هرجا را دوست داشت بالا برد. افزایش‌های مجلس هم مشخصه. افزایش حقوق بازنشستگان، کسری بیمه‌ها، عمرانی، مناطق محروم، پاداش برزمین مانده فرهنگیان و کارمندان، افزایش مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و از این قبیل موضوعات.

وی ادامه داد: جناب آقای آشنا این مردم درد زیادی دارند به دردشان نمک دورغین نریز یا اینکه اگر جنایتی شده دولت فعلی را هم در این جنایت شریک بدانید؛ البته که اگر مجلس ببیند جایی بی‌انصافی شده باشد اصلاح می‌کند. چه در عرصه اقتصادی و چه در فرهنگی و چه در دفاع. خدا همه را به راه راست هدایت کند.

گفتنی است، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری گفته بود: بودجه مظهر تعارض و تفاوت‌ها در کشور و تجسم واقعی نظام قدرت است. با شفاف‌کردن بودجه همگان می‌توانند راجع به روابط قدرت بفهمند؛ در طول زمان ردیف‌های بودجه‌ای پادار شده‌اند. به این صورت که در ابتدا فردی با لابی، فشار، تماس و توافق یک بند در بودجه سالانه کشور به عنوان کمک به فلان موسسه باز کرد که در آغاز نیز اعتبار این بند 10 میلیون تومان بوده، اما به مرور زمان این بند و مبلغ اعتبار آن رشد کرده است. هر رییس جمهوری فکر کرده که دوستانی دارد و باید آنها را تقویت کند به همین دلیل نیز در بودجه ردیف‌هایی برای حمایت از آنها قرار داده است.