مروری بر آگهی‌های املاک سایت دیوار بررسی فازهای مسکونی شخصی‌ساز و شرکتی شهر پرند

گزارش بازرگانی،   3971002175
بررسی فازهای مسکونی شخصی‌ساز و شرکتی شهر پرند

شهر پرند دارای 7 مختلف است که خانه‌های شخصی‌ساز، شرکتی و مسکن مهر را در خود جای داده‌اند. مسکن مهر پرند در فازهای 4، 5، 6 و بخش‌هایی از فاز 3 واقع شده است و امکانات و قیمت‌های پایین‌تر و کم‌تری دارد. در فاز صفر تا ۳ املاک سنددار شرکتی و یا شخصی‌ساز قرار گرفته‌اند. هر فازی در پرند، مشتری خاص خود را دارد. در ادامه برای کسانی که قصد رهن آپارتمان در پرند و سکوت در این شهر را دارند، 7 فاز شهر پرند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فاز صفر و یک

در این دو فاز تراکم ساختمانی پایین است و تفکیک زمین در ابعاد بزرگ صورت گرفته است. تلفیق بنا و فضای سبز از دیگر ویژگی‌های فازهای صفر و یک است که دارای 5 مرکز آموزشی، مجتمع بزرگ فرهنگی، مجتمع درمانی، مجتمع ورزشی، دو بوستان، 8 مرکز تجاری و 7 محله مسکونی به نام اماکن تاریخی می‌باشد. ساختمان‌سازی در این بخش توسط شرکت‌ها یا مالکان شخصی صورت گرفته است. شخصی‌سازها عمدتا در دو طبقه و دو واحد با یک حیاط بصورت شمالی و جنوبی مستقر شده‌اند. متراژ زمینها در سه تیپ 175 متری، 242 متری و 350 متری است. بسیاری از خانه‌های این دو فاز نمایی لوکس و چشم‌نوار دارند. هنوز هم تعدادی زمین برای ساخت‌وساز در این دو فاز موجود است. آپارتمان 91 متری ساخت سال 91 با امکانات کامل در فاز 1، 40 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

فاز دو و سه

این فاز 50 درصد کل منطقه را در بر گرفته، موفق‌ترین بخش پرند از نظر تحقق‌پذیری طرح به حساب می‌آید و فضای سبز کافی دارد. امکانات و خدمات شهری در این فاز مناسب است. در فاز 3 هم کاربری‌های خدماتی همچون کاربری آموزشی، فضای سبز، ورزشی، تاسیسات و تجهیزات شهری درمانی و تجاری وضعیت قابل‌قبولی دارد. بیشترین خانه‌های ویلایی در فاز 2 قرار گرفته‌اند که تیپ‌های متفاوتی دارند و در متراژهای 160، 180، 200، 225، 250 و به ندرت 400 متری ساخته شده‌اند. این خانه‌ها امکانات زیربنایی کامل، کیفیت بنای بالا و نماهای جذابی دارند. در شمال فاز 3 هم خانه‌های ویلایی مشابهی وجود دارد که سن بنای آنها کمتر است.

بر طبق آگهی‌های رهن آپارتمان در پرند در سایت دیوار، خانه ویلایی 200 متری ساخت سال 90 در فاز دو، 120 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود. این خانه تازه نقاشی و سرویس شده و امکاناتی چون آیفون تصویری، کابینت ام دی اف، پکیج آکبند، کف سرامیک و موکت، شومینه، گاز توکار، پارکینگ، توالت فرنگی و ایرانی دارد. در همین فاز برای رهن 87 متری 10 ساله هم 40 میلیون تومان بودجه لازم است. نرخ مسکن در فاز 2 و 3 تفاوتی ندارد فقط فراموش نکنید در بخشی از فاز 3، آپارتمان‌های مسکن مهر قرار گرفته‌اند. 72 متری 2 ساله و نقاشی‌شده، با امکانات کامل، کف سرامیک، پکیج و کابینت ام دی اف، 35 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

 

منبع : ویرلن