توصیه آیت‌الله ری شهری به حناچی

گروه اجتماعی الف،   3970926218

آیت الله محمدی ری شهری در دیدار شهردار و جمعی از شهرداران مناطق تهران اظهارداشت: باقی گذاشتن اثر خوب در میان مردم از وظایف مسئولان و شهرداری از جمله نهاد‌هایی است که می‌تواند در جهت حل مشکلات مردم آثار قابل ستایش و ارزشمندی برجای گذارد.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، آیت الله محمدی ری شهری در دیدار شهردار و جمعی از شهرداران مناطق تهران اظهارداشت: باقی گذاشتن اثر خوب در میان مردم از وظایف مسئولان و شهرداری از جمله نهاد‌هایی است که می‌تواند در جهت حل مشکلات مردم آثار قابل ستایش و ارزشمندی برجای گذارد.
وی تصریح کرد: مردم تهران به خصوص ری منتظر اجرای طرح‌های به جامانده و فعالیت منحصر به فرد شهردار جدید هستند.
آیت الله ری شهری در خصوص اجرای طرح مجتمع فرهنگی در جوار مقبره شیخ صدوق (ره) نیز افزود: این عالم گرانقدر چشم و چراغ جهان اسلام به شمار می‌رود و مرقد ایشان باید به 'مدینه العلم'، مرکز نشر، ترویج و تربیت عالمان علوم اسلامی تبدیل شود.
وی اضافه کرد: طرح جامعی در این خصوص در گذشته تهیه و به نهاد‌های مسئول داده شده که امید می‌رود، شهردار جدید تهران تاسیس مدینه العلم به مرکزیت مقبره شیخ صدوق (ره) را از خود به یادگار بگذارد.
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: انتظار می‌رود شورای شهر و شهرداری تهران در اسرع وقت طرح توسعه و ساماندهی اطراف حرم مطهر را بررسی و آغاز کنند.
وی تصریح کرد: مهمترین نیاز زائران آستان مقدس خصوصا در مناسبت‌های خاص همچون اربعین حسینی، شب‌های قدر، ایام عاشورا و تاسوعای حسینی، ارائه خدمات بهداشتی و تسهیلات برای زائران است که باید در اسرع وقت در خصوص آن بررسی و اقدام شود.
پیروز حناچی به همراه جمعی از شهرداران مناطق تهران شامگاه دوشنبه با تولیت آستان مقدس عبدالعظیم (ع) دیدار کردند.