سردار شریف: اظهارات آمریکایی ها برای روحیه‌دهی به آل سعود است

گروه سیاسی الف،   3970919146

سردار شریف گفت: مردم با نوع اظهارات آمریکایی‌ها که بیشتر مصرف روانی دارد و برای روحیه‌هی به حامیان آن‌ها از جمله رژیم صهیونیستی و آل سعود است، آشنایی دارند.

سردار شریف: اظهارات آمریکایی ها برای روحیه‌دهی به آل سعود است

سردار رمضان شریف در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ایران کشوری است که همیشه با تهدید دشمنان مواجه بوده اما بهترین ابزارهای نظامی علیه ما با شکست همراه بوده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همواره در مقاطع مختلف زمانی تهدیدات لفظی مانند روی میز بودن گزینه نظامی و یا تهدید به حمله در مقاطع مختلف را شاهد بودیم اما با اقتدار نظامی ایران، نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند.

وی افزود: آمریکایی‌ها تهدیدات نظامی را عنوان کردند اما یک پاسخ ثابت و مداومی را مردم، رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح داشتند که ما قادریم از منافع کشورمان و از حامیان خود به‌خوبی دفاع کنیم.

سردار شریف تصریح کرد: پاسخ عینی به صحبت‌های دشمنان در رزمایش‌های سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی که در مقاطع مختلف بوده انجام داده‌اند بخشی از قابلیت‌های دفاع کشور را ارائه کرده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران بیان داشت: مهم‌ترین خاصیت این رزمایش ها که جنبه بازدارندگی آن‌هاست و اقتدار نظامی کشور را به جهان نشان دهیم.

وی تصریح کرد: یکی از صحنه‌های بسیار گویایی که هم مردم ایران و دنیا شاهد آن بودند حضور آمریکایی‌ها در آب‌های جمهوری اسلامی در خلیج‌فارس بود که بلافاصله رزمندگان و مدافعین حریم دریایی در نیروی دریایی سپاه آن‌ها را دستگیر کردند.

سردار شریف بابیان اینکه شاهد هیچ‌گونه تحرکی در مرزهای آبی و خاکی خود توسط آمریکا نبودیم، تشریح کرد: مردم با نوع اظهارات آمریکایی‌ها که بیشتر مصرف روانی دارد و برای روحیه‌هی به حامیان آن‌ها از جمله رژیم صهیونیستی آل سعود است، آشنایی دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران در پایان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان می‌دانند که قادر به رویارویی نظامی با ایران نیستند و به فضل الهی همه‌ امکانات لازم را برای پاسخ محکم و کوبنده به هر نیروی متجاوزی علیه ایران را داریم و همه این دستاوردها توسط جوانان همین کشور به دست آمده است.