معاون استاندار: سرنخ‌هایی از عوامل حادثه تروریستی چابهار کشف شده

گروه سیاسی الف،   3970916073

معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس پیگیری‌های نیروی انتظامی و سیستم‌های اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از عوامل حادثه تروریستی چابهار کشف شده است. تو افزود: بقایای زیادی از عامل انتحاری باقی نمانده است اما تلاش برای شناسایی او ادامه دارد.

 

معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس پیگیری‌های نیروی انتظامی و سیستم‌های اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از عوامل حادثه تروریستی چابهار کشف شده است.

محمدهادی مرعشی امشب در حاشیه دیدار عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر چابهار، اظهار کرد: جلسه شورای تامین پیرامون حادثه تروریستی چابهار امروز برگزار و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شد.

وی تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که نیروی انتظامی و سیستم‌های اطلاعاتی انجام داده‌اند، سرنخ‌هایی از عوامل حادثه تروریستی چابهار به دست آمده است و امیدواریم موضوع به‌زودی روشن شود.

معاون امنیتی ـ انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بقایای زیادی از عامل انتحاری باقی نمانده است اما تلاش برای شناسایی آن ادامه دارد.

یک تروریست صبح دیروز با خودروی وانت حامل مواد منفجره قصد ورود به داخل ستاد انتظامی چابهار را داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی به هلاکت رسید. بر اثر انفجار این خودرو 2 مامور انتظامی شهید و 43 نفر از ماموران و مردم عادی مجروح شدند.

منبع: فارس