انتقاد شدید روزنامه حامی دولت از مهناز افشار

گروه اجتماعی الف،   3970915197 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

روزنامه همدلی در گزارشی با نام «سلبریتی بازی با جان آدم‌ها»به انتقاد از سلبریتی‌ها پرداخت. امان‌الله قرایی‌مقدم جامعه‌شناس هم او را بی تعهد و بی‌مسئولیت نامید.

به گزارش فارس، روزنامه همدلی در گزارشی با عنوان «سلبریتی بازی با جان آدم‌ها» نوشت:«در روزهای گذشته سخنان یک سلبریتی در فضای مجازی واکنش بسیاری را برانگیخت. مهناز افشارکه این بار با تبلیغ یک آمپول برای پیشگیری از اعتیاد در یک ویدئو ظاهر شد، سخنانی را بر زبان آورد که بار دیگر حاشیه ساز شده و واکنش‌های منفی بسیاری را به‌همراه داشته است.

این بازیگر در کلیپی درباره آمپولی به نام نالوکسان حرف می‌زند که می‌تواند از سوءمصرف موادمخدر جلوگیری کند. آمپولی که مردم می‌توانند بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها تهیه کنند. بلافاصله پس از این ماجرا، بسیاری از کاربران توییتر به این ویدیو واکنش نشان دادند و از خانم افشار خواستند که در این حوزه دخالت نکند.

هر چند مهناز افشار در توییتی تلاش کرد پای خود را از این ماجرا بیرون بکشد و با اصطلاح پزشک هم پزشک‌های قدیم سعی کرد کمی از فشارها بکاهد با این حال دامنه واکنش‌های مجازی آن‌قدر بالا گرفت که روز گذشته وزارت بهداشت به تزریق این آمپول واکنش نشان داد و اعلام کرد استفاده این داروبدون تجویز پزشک خطرناک است و بهتر است سلبریتی‌ها دارو و درمان را به اهلش واگذار کنند».