استوکس از تیم فوتبال تراکتورسازی جدا شد

گروه ورزشی الف،   3970908098

آنتونی استکوس، مهاجم ایرلندی تبار تیم فوتبال تراکتورسازی، از این این تیم جدا شد.

به گزارش ایرنا، استوکس بامداد امروز پنجشنبه به همراه خانواده خود تبریز را از فرودگاه بین المللی این شهر ترک کرد.

استوکس بعد از هری فورستر، جان توشاک و لی اروین، چهارمین خارجی تراکتورسازان است که در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، این تیم را ترک می کند. استوکس بامداد امروز در حالی تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر با قراردادی گران به تراکتوسازی پیوست و نام وی در رتبه دوم فهرست بهترین گلزنان لیگ به چشم می خورد.

مهاجم ایرلندی که تاکنون برای تراکتورسازان هشت گل زده است، پس از برد چهار بر یک سرخپوشان تبریزی مقابل ذوب آهن اصفهان با هت تریک او، ایران را ترک کرد. غیبت استوکس از تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته های اخیر، باعث شد نام وی در بازی حساس هفته گذشته «پرشورها» مقابل پرسپولیس نیز در فهرست بازیکنان قرار نگیرد.

همان زمان محمد تقوی، سرمربی تراکتورسازی، اعلام کرد که استوکس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است تا در مورد بی نظمی های وی تصمیم گیری شود. به نظر می رسد جدایی مهاجم ایرلندی از تراکتورسازی که این روزها با مشکل اساسی در خطه حمله خود مواجه است، با توافق ضمنی طرفین انجام شده باشد.

باشگاه فرهنگی - ورزشی تراکتورسازی طبق روال معمول هنوز درباره جدایی استوکس از این تیم اظهارنظر نکرده و تلاش رسانه ها برای اطلاع از این اتفاق بی نتیجه بوده است. تیم فوتبال تراکتورسازی در زمان حاضر با 23 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جای دارد. تراکتورسازان این هفته میهمان پارس جام جنوبی هستند که از تیم های سرسخت لیگ برتر محسوب می شود.