شهردار منتخب تهران از پاسخ به سوالات طفره رفت

گروه اجتماعی الف،   3970829130

سرپرست شهرداری تهران و شهردار منتخب تهران در حالی در جلسه علنی شورای شهر تهران شرکت کرد که باز هم پاسخگوی سوالات بی‌شمار خبرنگاران نبود.

صدوسومین جلسه شورای شهر تهران صبح امروز با حضور سیدمحمدعلی افشانی و پیروز حناچی سرپرست شهرداری و شهردار منتخب تهران برگزار شد.

در این جلسه برخی از معاونین شهردار سابق تهران نیز از جمله شجاع‌پوریان معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، معزی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ... حضور داشتند. سیدمحمدعلی افشانی گزارشی را از اقدامات خود در طی ۶ ماه گذشته در مدیریت شهری ارائه کرد و پس از صحبت‌های افشانی، اعضای شورای شهر تهران از اقدامات وی قدردانی کردند.

در ادامه جلسه محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: شورای پنجم تلاش گسترده‌ای را انجام داد که از توان آقای افشانی در شهرداری تهران استفاده کند اما این امکان فراهم نشد.

وی تصریح کرد: امروز این مراسم به پاس زحمات آقای افشانی در طول 6 ماهه گذشته برگزار شده است و این در حالی است که آقای افشانی نه در شهر تهران بلکه در سراسر کشور و در زمانی که مسئولیت‌های متعددی را به عهده داشته است اقدامات موثری را انجام داده‌اند. در این مدت 6 ماهه اقدامات خوبی از سوی آقای افشانی در شهر تهران انجام شده است و موفقیت‌های شایانی نیز برای مردم تهران در پی داشته است.

افشانی همچنین با اشاره به برکناری برخی از کارکنان شهرداری تهران جهت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: قاعدتا با اجرای این قانون برخی از افراد برکنار خواهند شد و امیدواریم مدیریت شهری بتواند از توان این افراد البته با اجرای قانون استفاده کند.

در پایان این مراسم، محسن هاشمی چندین جلد کتاب از مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به همراه لوح تقدیر به افشانی هدیه داد.

به گزارش تسنیم پس از پایان مراسم تقدیر و تجلیل از افشانی، جمعی از خبرنگاران به هنگام خروج حناچی از وی خواستند که به سوالات آنها پاسخ دهد اما  حناچی همانند بار اول حاضر به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نشد.