پاسخ قاطع عمران خان به اتهامات ترامپ

گروه جهان الف،   3970829019

نخست وزیر پاکستان اعلام کرد، اتهامات دروغین ترامپ نمک دیگری بر زخم‌های وارد شده بر پاکستان در جریان جنگ آمریکا علیه تروریسم به لحاظ از دست رفتن جان انسان‌ها و به وجود آمدن بی ثباتی و هزینه‌های اقتصادی پاشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عمران خان، نخست وزیر پاکستان در پیامی توئیتری در واکنش به اتهامات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره این کشور اعلام کرد: «اتهامات دروغین ترامپ نمک دیگری بر زخم‌های وارد شده بر پاکستان در جریان جنگ آمریکا علیه تروریسم به لحاظ از دست رفتن جان انسان‌ها و به وجود آمدن بی ثباتی و هزینه‌های اقتصادی پاشید.»

وی گفت: «او باید از حقایق تاریخی مطلع شود. پاکستان به اندازه کافی از جنگ آمریکا با تروریسم رنج کشیده است. در حال حاضر ما بر اساس آنچه که برای مردم و منافع مان بهتر است، عمل خواهیم کرد.»

ترامپ پیش از این در گفتگو با شبکه فاکس نیوز از سیاست‌های خود در قبال پاکستان دفاع کرده و قطع صد‌ها میلیون دلار کمک مالی به پاکستان را کار درستی دانست.

وی همچنین در پیامی توئیتری بار دیگر تکرار کرده بود که دوران پول گرفتن از آمریکا و کاری انجام ندادن برای این کشور رو به پایان است.

پاسخ قاطع عمران خان به اتهامات ترامپ