نیروهای مسلح ایران قهرمان مسابقات تیروکمان ارتش های جهان شد

گروه اجتماعی الف،   3970825119

تیم تیروکمان نیروهای مسلح ایران در نخستین دوره مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، در این مسابقات که به عنوان نخستین دوره با شرکت هفت تیم از کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح از ایران به میزبانی تهران برگزار شد، پس از تیم نیروهای مسلح ایران تیم های از روسیه و چین عنوان دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.
تیم نیروهای مسلح کشورمان با 15 ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
تیم نیروهای مسلح دربخش کامپوند تیمی زنان یک مدال طلا و یک برنز کسب کردند و نمایندگان روسی این رقابت ها مدال نقره را از آن خود کردند.
کمانداران ایران در بخش کامپوند تیمی مردان مدال طلا را به دست آوردند و تیم های روسیه و سریلانکا به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در کامپوند انفرادی زنان ، کمانداران روس سکوی اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند و ایران به مدال برنز این رقابت ها دست یافت .همچنین در کامپوند انفرادی مردان، مدال های طلا و نقره به نمایندگان کشورمان رسید و مدال برنز نیز به گردن کمانداری از روسیه آویخته شد.
در ریکرو تیمی زنان ، تیم های کره شمالی، روسیه و ایران به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش مردان این رشته چین اول شد و تیم های کره شمالی و روسیه عنوان دوم و سوم را بدست آورند.
در بخش ریکرو انفرادی زنان نمایندگان روسیه، کره شمالی و ایران و در بخش انفرادی مردان چین، روسیه و کره شمالی عناوین برتر را کسب کردند.