طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

گروه اقتصادی الف،   3970816027 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

بی‌ام‌و در حال طراحی و ساخت خودروی جدید خود به نام X6 M است. این خودرو 600 اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ب‌ام‌و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تاسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است. در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و بیش از دو میلیون و چهارصدهزار دستگاه خودرو تولید کرد. این شرکت در حال حاضر در کشورهای آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد.

ما نسل جدیدی از بی‌ام‌و X6 را ندیده ایم، اما در حال حاضر این شرکت بر روی مدل جدید خود،  X6 M، کار می‌کند. یک ویدیو جدید نشان می‌دهد که بی‌ام‌و در Nurburgring در حال انجام برخی از تست‌های سرعت با نمونه اولیه X6 M است.

این واقعا دشوار است که بگوییم آیا این یک خودرو آزمایشی و اولیه برای خودروی X6 و یا نسخه M است، اما اگزوز چهارتایی در پشت و ریل های سقف برجسته نشان می‌دهد که این در واقع جدیدترین X6 در حال تولید است.

رونمایی سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

در حالی که ما تاریخ اولیه برای رونمایی از X6 M جدید نداریم، تقریبا می‌دانیم که چه چیزی از ترانسفورماتور انتظار می‌رود. در زیر کاپوت این خودرو بایستی موتور V8 با دو موتور توربو 4.4 لیتری باشد که در چند مدل دیگر از خودروها استفاده شده است. در این خودرو، باید به شکلی آن را تنظیم کرد که 600 اسب بخار (447 کیلووات)، به تمام چهار چرخ هدایت شود.

رونمایی سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

این مسئله قوانین فیزیک را نقض نمی‌کند، اما دپارتمان M باید این خودرو را سبک‌تر و بسیار قدرتمندتر از استاندارد X6 بسازد.

رونمایی سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر

BMW در مورد زمانی که این X6 جدید را معرفی می کند، صحبتی نکرده است اما ما حدس می‌زنیم که آن را در اولین ماه‌های سال آینده، احتمالا در طول نمایشگاه ژنو موتور در ماه مارس را ببینیم. این یعنی X6 M در سه ماهه آخر سال 2019 یا اوایل 2020 عرضه خواهد شد.