معاون فرهنگی قوه قضاییه: ملت باید با تحمل سختی‌ها دشمنان را ناامید کند

گروه سیاسی الف،   3970813107 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه ما در جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و هر جنگی رنج‌ها و سختی‌هایی دارد، گفت: ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها و امید به آینده روشن انقلاب، دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام صادقی در راهپیمایی ۱۳ آبان شهرکرد، با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: راهپیمایی اربعین از حرکت‌هایی است که استکبار جهانی را به لرزه درآورده و دشمنان هرگز نتوانسته‌اند ندای حق را در جهان خاموش کنند.

وی با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: این حضور نشان می‌دهد که ما فرزندان قرآن هستیم و از قرآن، ستیز با دشمنان را آموخته‌ایم.

صادقی با بیان اینکه ملت ایران در ۴۰ سال بعد از انقلاب و در سال‌های قبل از انقلاب با اطمینان به نصرت الهی استقامت کردند و به پیروزی رسیدند، تصریح کرد: مردم مقاوم ایران در این سال‌ها سختی‌های بسیاری را کشیده‌اند اما آب‌دیده شده و پیش رفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان و استکبار جهانی همواره در تلاش بوده تا راه را بر ملت ایران سد کنند، عنوان کرد: ملت مسلمان ایران به دلیل اتکای به خداوند وارد یک عرصه خدایی شدند و ابرقدرت‌های دنیا نیز در برابر این ملت خوار و ذلیل هستند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با طرح این سوال که چرا ما با آمریکا دشمن هستیم و با آن دوستی نداریم؟ خاطرنشان کرد: اگر تاریخ را مطالعه کنیم خواهیم دید که آمریکا همواره به دنبال سوءاستفاده از مردم و منابع کشور به نفع خود بوده و در این راستا همه ترفندها را به کار برده است.

صادقی تصریح کرد: آمریکا در سال‌های قبل از انقلاب توسط رژیم پهلوی انواع کودتاها، هتک حرمت‌ها و غارت‌ها را در کشور انجام داد به گونه‌ای که تمام مسئولان کشور را سران آمریکایی تعیین می‌کردند و با وجود منابع بی‌شمار در کشور، مردم ایران همواره در فقر به سر می‌بردند.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سلطه آمریکا از کشور برداشته شد و این خشم آنان را در پی داشت، ادامه داد: آن‌ها با تحریم‌ها و فتنه‌های متعدد در این چهل سال به دنبال فروپاشی انقلاب و تسلط بر کشور بودند که هرگز به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف کشاورزی، علمی، سازندگی و فرهنگی داشته است، اظهار کرد: امروز ایران صاحب پیچیده‌ترین صنایع نظامی و غیرنظامی است که ترس را بر بدن دشمنان انداخته و آنان را ناامید کرده است.

صادقی عنوان کرد: آمریکا یک ذات استکباری دارد که امروز نمونه‌های بارز آن را در رفتار رئیس جمهورش می‌بیند و هر جا به نفع او باشد امضا می‌کند و اگر نفعی ندید پاره می‌کند و آنچه بر رفتار آمریکا حاکم است قانون جنگل است.

وی با بیان اینکه ما در جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب هستیم و هر جنگی رنج‌ها و سختی‌هایی دارد، اظهار کرد: ملت ایران باید با تحمل سختی‌ها و امید به آینده روشن انقلاب دشمنان را ناامید کنند.