بیانیه جمعیت اسلامی فرهنگیان به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان

گروه سیاسی الف،   3970812048 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

جمعیت اسلامی فرهنگیان بمناسبت یوم ا... سیزده آبان اعلامیه‌ای صادر کرده و در آن آورده است: لازم است دولت محترم با توجه به رجزخوانی رئیس جمهور نامتعارف امریکا برای اقدامات پس از سیزده آبانماه بر علیه ملت نجیب ایران تمهیدات لازم را برای به حداقل رساندن فشارهای اقتصادی بر مردم اتخاذ نماید.

به گزارش الف، متن اعلامیه جمعیت اسلامی فرهنگیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن و الرحیم

در حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران سیزده آبانماه یاد آور حوادثی است که بی تردید نقطه عطفی سترگ در روند پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم پایداری امت بر اصول دیرپای آن است.تبعید بنیانگذار انقلاب برای مخالفت حضرتش با تصویب قانون کاپیتولاسیون که شان و حیثیت ملتی با تمدنی سه هزار ساله را لگد کوب گاوچرانانی باقدمت چهار صد ساله می کرد.شهادت جمعی از دانش آموزان به پا خاسته در دفاع از کیان اسلام در جایگاه علم و دانش. تسخیر سفارت خانه ای که عامل سلطه بر مردم قبل از انقلاب و محل جاسوسی و توطئه علیه مردم بعد از انقلاب بود و بالاخره تصویب این روز بنام روز جهانی مبارزه با استکبار در مجلس شورای اسلامی جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و در آستانه چهل و یک سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و تجربه نافرجام برجام که درک عمیق گستره دشمنی امریکای جنایتکار و صهیونیست جهانی را با مردم شریف و نجیب ایران اسلامی برای همگان میسر کرده است انتظار دارد:

۱- مسوولان دستگاه تعلیم و تربیت کشور فرهنگ جهاد و شهادت که شیطان اکبر را با همه تفرعن و تبختر به خاک مذلت نشانده سر لوحه همه فعالیتهای تعلیمی در مدارس قرار داده و به پاس نکوداشت آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی. شهیدان سیزده آبانماه سال ۱۳۵۷. شهدای انقلاب و دفاع مقدس. شهدای غیرتمند مدافع حرم.فضای تعلیم و تربیت مدارس کشور را به عطر معارف اسلام محمدی (ص)معطر و روح و جان نوباوگان میهن اسلامی را از این زلال ناب سیراب نمایند.

۲- لازم است دولت محترم با توجه به رجزخوانی رئیس جمهور نامتعارف امریکا برای اقدامات پس از سیزده آبانماه بر علیه ملت نجیب ایران تمهیدات لازم را برای به حداقل رساندن فشارهای اقتصادی بر مردم اتخاذ نماید.

۳- ضمن طی مراحل قانونی تصویب طرح رتبه بندی معلمان در کوتاهترین زمان ممکن و تسری آن به بازنشستگانی که عمر عزیز خود را در تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی نثار کرده اند فرهیختگان همواره مدافع اسلام و انقلاب را از سختی و تنگی معیشت برهانند.

انشاالله
جمعیت اسلامی فرهنگیان