آمادگی یک پزشک فیزیوتراپ برای انجام درمان رضا رویگری به صورت رایگان

گروه فرهنگی الف،   3970801171

یکی از پزشکان کشورمان پس از انتشار مصاحبه رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که درمان خود را به دلیل مشکلات مالی متوقف کرده بود، اعلام کرد: مرکز درمانی که در آن مشغول فعالیت است، درمان این بازیگر را به صورت رایگان انجام خواهد داد. یک پزشک انجام درمان رضا رویگری صورت رایگان قبول می‌کند

به گزارش الف، امروز پس از انتشار خبری با عنوان «رضا رویگری: بی‌پولی باعث شد درمانم را متوقف کنم» یکی از مخاطبان الف که پزشک فیزیوتراپ در یکی از کلینیک‌های شرق تهران هستند، در کامنتی در خبر با مورد اشاره عنوان کردند «کلینیک فیزیوتراپی که بنده در آن شاغلم به طور رایگان درمان ایشان را قبول می‌کند» و شماره همراه خود را درج کرده بودند.
خبرنگار الف برای بررسی این موضوع با دکتر بهزاد نوذری پزشک فیزیوتراپی که این کامنت را درج کرده بود، تماس گرفته و ایشان اعلام کردند در یک مرکزی درمانگاهی در منطقه تهرانپاس به نام الزهرا مشغول فعالیت است و این مرکز درمانی حاضر است درمان این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را به صورت رایگان انجام دهد.
الف پس از تماس با آقای رضا رویگری بازیگر سریال مختارنامه، اطلاعات تماس و آدرس این مرکز درمانی و این پزشک را در اختیارشان قرار خواهد داد و برای بازیگر کشورمان آرزوی سلامتی و بهبودی کامل داریم.