تازه‌ترین هتاکی یک روزنامه اصلاح‌طلب + عکس

گروه سیاسی الف،   3970801083 ۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

روز گذشته روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت.

دانا نوشت: روز گذشته روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت؛ در بخشی از این گزارش خبرنگار روزنامه ابتکار به جای استفاده از عبارت "شهادت امام حسین" از عبارت "درگذشت امام حسین" استفاده کرد که با واکنش کاربران توییتر مواجه شد.

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این اقدام روزنامه ابتکار در صفحه توییتر خود نوشت: زهی بی‌شرمیروزنامه #ابتکار در روز یکشنبه (۹۷/۷/۲۹) به جای واژه مقدس ” #شهادت” امام حسین (ع)، لفظ “درگذشت “را بکار برده استوَ لَعَنَ اللهُ اُمَّهً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ و َاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتی رَتَّبَکُمُ اللهُ فیهاْ

یک فعال رسانه‌ای هم در واکنش به این اقدام روزنامه ابتکار نوشت: هر طوری می‌خوام این گزارش روزنامه ابتکار رو حاصل بی‌سلیقگی مسئولان روزنامه بدونم نمیتونم؛ یه نگاه به موضوع گزارش می‌کنم و یه نگاه به عبارت "درگذشت امام حسین" به این نتیجه می‌رسم که حتما قصدی در کاره.

اما "پویان خوشحال" نویسنده این گزارش بعد از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به گزارشی که از او منتشر شده به سرعت مشخصات اکانت توییتر خود را تغییر داد.

با یک جست‌وجوی ساده در اکانت توییتری "پویان خوشحال" که حالا نام خود را به "ژگره" تغییر داده است توهین‌های بی‌شرمانه دیگری هم نسبت به خاندان اهل بیت و مقدسات دینی مشاهده می‌شود.