کریمی مدال برنز را بر گردن آویخت/ پایانِ کار تیم 10 نفره کشتی آزاد با تنها 3 برنز

گروه ورزشی الف،   3970730215

نماینده وزن 92 کیلوگرم کشورمان در 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در مجارستان با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

کریمی مدال برنز را بر گردن آویخت/ پایانِ کار تیم 10 نفره کشتی آزاد با تنها 3 برنز

به گزارش فارس، در ادامه مسابقات فینال و رده‌بندی 4 وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که از ساعت 19:30 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در دیدارهای رده‌بندی اوزان 79 و 92 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند که علیرضا کریمی در وزن 92 کیلوگرم با پیروزی در دیدار رده‌بندی مدال برنز را بر گردن آویخت.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ریکاردو بائز از آرژانتین را شکست داد. وی در دور دوم نیز با نمایشی برتر با نتیجه 7 بر صفر از سد شریف شریف اُف، دارنده مدال طلای المپیک و جهان از آذربایجان گذشت. کریمی در این مرحله هم با ارائه کشتی هجومی با نتیجه 12 بر یک مقابل باتیربیک تساکولوف از روسیه به برتری دست یافت و گام به نیمه نهایی گذاشت.

وی برای حضور در فینال به مصاف جی دن کاکس، دارنده مدال برنز جهان و المپیک از آمریکا رفت که با ارائه نمایشی ضعیف و پرانتقاد با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.

کریمی امشب در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف داتو مارساگیشویلی از گرجستان رفت که با برتری 12 بر یک بر سکوی سوم ایستاد.

پیش از این عزت‌الله اکبری در وزن 79 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی از کسب مدال برنز بازماند و پنجم شده بود.

رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم و امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفانشان حذف شدند.

به گزارش فارس، بدین ترتیب تیم 10 نفره کشتی آزاد با کسب تنها 3 مدال برنز توسط (یزدانی، هادی و کریمی) به کار خود در مسابقات جهانی پایان داد.