بهرام شفیع مجری پیشکسوت ورزشی درگذشت/علت درگذشت ناگهانی+عکس و فیلم

گروه ورزشی الف،   3970717196 ۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

بهرام شفیع گزارشگر سابق برنامه های ورزشی تلویزیون و مجری برنامه ورزش و مردم امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بهرام شفیع مجری پیشکسوت ورزشی درگذشت/علت درگذشت ناگهانی+عکس و فیلم

به گزارش مهر، بهرام شفیع یکی از مجریان قدیمی و با سابقه تلویزیون که علاوه بر اجرای برنامه ورزش و مردم، رئیس فدراسیون هاکی هم بود، امروز بر اثر سکته قلبی در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

شفیع هر جمعه برنامه ورزش و مردم را روی آنتن می برد و صبح جمعه گذشته هم در این برنامه حضور داشت.

علت درگذشت بهرام شفیع مشخص شد

یکی از همراهان این مجری و گزارشگر قدیمی صداوسیما به سایت نود گفت: آقای شفیع امروز ساعت ۱۹ در منزل دچار حمله قلبی شد و بلافاصله پس از سکته به بیمارستان بهمن تهران منتقل شد، اما انتقال به بیمارستان هم نتیجه‌ای نداشت و متاسفانه ساعت ۱۹:۳۰ در سن ۶۲ سالگی جان خود را از دست داد.

شفیع که متولد سال ۱۳۳۵ بود، دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورهٔ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری بود.

وی از سال ۱۳۸۴ به عنوان رئیس فدراسیون هاکی هم فعالیت می کرد.

او از زمان جوانی به گزارشگری علاقه داشت و در دبیرستان و دانشگاه علاوه بر بازی فوتبال به گزارشگری هم می‌پرداخت. شفیع در دوران جوانی بازیکن تیم فوتبال قصر یخ تهران بود.

شفیع در سال 1361 همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرد و با شرکت در آزمون صدا و سیما به استخدام رسمی این سازمان درآمد. او جزو نخستین نسل برنامه‌سازان ورزشی در تلویزیون بود و گزارش ها و برنامه های زیادی در بازه المپیک و جام جهانی تهیه کرد.

بهرام شفیع مدت اندکی پس از ورودش به سازمان صدا و سیما همکاری خود را با برنامه ورزش و مردم آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ اجرای برنامه را برعهده گرفت که این برنامه تاکنون هم ادامه دارد. او سال هاست علاوه بر اجرای برنامه تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام می‌دهد.

این مجری توانا از همان ابتدای فعالیتش گزارشگری مسابقات فوتبال را هم انجام می‌داد، اما با ورود گزارشگران جدید در دههٔ ۷۰ به تدریج از گزارشگری فاصله گرفت و چند سال قبل با گزارش بازی ایران و کره شمالی برای همیشه آن را کنار گذاشت.

شفیع در سال ۱۳۸۴ ریاست فدراسیون هاکی ایران را بر عهده گرفت. در آذر ۱۳۸۸ با رای‌گیری دوباره در این سمت ابقا شد و پس از آن هم در سال 96 بازهم عهده دار این مسئولیت شد.

 

جامعه ورزش در بهت فرو رفت/ نگاهی به رزومه مرحوم بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی

این مجری با سابقه سرانجام در 17 مهر سال 1397 در سن 62 سالگی درگذشت .

پس از فوت بهرام شفیع، مجری پیشکسوت برنامه ورزش و مردم، پسرش علت مرگش را تشریح کرده و از هواداران مرحوم تشکر و قدردانی کرد.

مهمترین آرزوی مرحوم شفیع قبل از مرگ 

بغض مرحوم شفیع هنگام اعلام خبر فوت منصور پورحیدری