عامل اصلی انفجار در آمل دستگیر و روانه زندان شد

گروه اجتماعی الف،   3970716207

فرمانده انتظامی آمل گفت: عامل اصلی انفجار ظهر روز گذشته در آمل شناسایی و دستگیر شده و با حکم دستگاه قضا روانه زندان شد.

نعمت‌الله آزادی در گفت‌و‌گو با فارس در آمل، از دستگیری عامل ایجاد انفجار روز گذشته در این شهرستان خبر داد. با تلاش عوامل انتظامی و پلیس عامل وقوع انفجار در یکی از خیابان‌های این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

وی با اعلام اینکه متهم مرد حدود ۵۴ ساله بوده معتاد به مواد مخدر است، افزود: این فرد دارای سابقه سرقت بوده که در تحقیقات پلیس انگیزه از این اقدام را خصومت شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: متهم با دستگیری پس از تشکیل پرونده جرم تحویل مرجع قضایی شد.

آزادی گفت: این فرد با صدور حکم روانه زندان شده است.

بر اساس این گزارش، صدای مهیب انفجار ظهر روز گذشته در بلوار طالب آملی، کوچه کاشانی جنب مجموعه ورزشی پیامبر اعظم سبب ترس و دلهره مردم شده و با خرد شدن شیشه خودروها خساراتی را به همراه داشت.

در لحظه ابتدایی وقوع این حادثه انفجار حرف‌های زیادی از سوی شاهدان عینی و حاضران در صحنه رد و بدل شد تا بازار شایعات را هم در فضای مجازی داغ کند.

انفجار کوچه کاشانی آمل که از کوچه های پرتردد شهر محسوب می‌شود آسیب جدی به خودروهای پارک شده را منجر شد و روز گذشته علت حادثه منا معلوم ماند و خبری از سوی دستگاه‌های اجرایی، امدادرسان و خدماتی انعکاس داده نشد با توجه به اینکه شاهدان ماجرا اشاره به انفجار نارنجک دست‌ساز داشتند که به بیش از خودرو خسارت وارد شد.