هر ۴ تروریست‌ حادثه تروریستی اهواز به هلاکت رسیدند

گروه سیاسی الف،   3970631159 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از مرگ هر ۴ تروریست حمله تروریستی امروز اهواز خبر داد.

هر ۴ تروریست‌ حادثه تروریستی اهواز به هلاکت رسیدند

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در مصاحبه با صدا و سیما، افزود: تروریست ها 4 نفر بودند که از چند روز قبل سلاح های خود را از برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد و در منطقه محل رژه نیروهای مسلح پنهان کرده بودند.

وی با بیان اینکه این تروریست ها در پوشش مردمی و بعنوان تماشاچی در محل رژه نیروهای مسلح حضور یافتند ، گفت: این افراد بعد از لحظاتی به محل اختفای سلاح های خود رفته و با برداشتن این سلاح ها ، مردم حاضر در منطقه را به رگبار بستند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به ساعت وقوع این حادثه که 9 صبح امروز بود ، اشاره کرد و گفت: بلافاصله بعد از این عملیات تروریستی ، تروریست ها با عکس العمل سریع نیروهای مسلح مواجه شدند که 3 نفر از آنها در دَم و در همان منطقه به درک واصل شدند و یک نفر نیز که به علت مجروحیت به بیمارستان منتقل شده بود در آنجا به درک واصل شد.

وی از بیان آمار دقیق شهدا و مجروحان خودداری کرد و گفت: به علت اینکه حال برخی از مجروحان وخیم است نمی توان آمار دقیقی ارائه کرد اما تاکنون حدود 15 نفر به شهادت رسیده اند.

سردار شکارچی گفت : چند تن از نیروهای رژه رونده و اجراکننده مراسم نیز جزو شهدا هستند.

وی در خصوص وابستگی این گروه تروریستی نیز تصریح کرد: این گروه تروریستی وابسته به موساد و آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که با حمایت های مادی ، نظامی و پشتیبانی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس این اقدام تروریستی را انجام داده اند.

سردار شکارچی تاکید کرد: قطعا این اقدام این کشورها و این گروههای تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی هدف این گروه تروریستی را مخدوش کردن اقتدار ، قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: امنیت ایران در دنیا بی نظیر است و اینگونه اقدامات تروریستی نمی تواند امنیت ملت ایران را مخدوش کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در خصوص اخبار ضد و نقیضی که از زمان وقوع این عملیات تروریستی تاکنون بویژه در فضای مجازی مخابره می شود، گفت: اینگونه اخبار به هیچ عنوان مورد تایید ما نیست و مردم باید از مرجع ذی صلاح که ستاد کل نیروهای مسلح است اخبار صحیح مربوط به این واقعه را دریافت کنند.

وی گفت: به محض دریافت اخبار جدیدی از حادثه به ویژه شهدا و مجروحان این عملیات تروریستی، این اخبار به مردم مخابره خواهد شد.