پورابراهیمی: پیگیر اجرای قانون بازنشستگی در وزارت صنعت و کار هستیم

گروه سیاسی الف،   3970626111 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزیر صمت و همچنین سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه ها و ارائه گزارش به کمیسیون اقتصادی شد.

پورابراهیمی: پیگیر اجرای قانون بازنشستگی در وزارت صنعت و کار هستیم

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: در این نامه از وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین سرپرست وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کردیم با توجه به صراحت قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، به اجرای این قانون سریع تر و در فرصت دو ماهه اقدام کنند.

وی افزود: از آنجا که این دو وزارتخانه زیرمجموعه ها و شرکت هایی دارند و همچنین شرکت هایی که سهام آنها در قالب سهام عدالت در اختیار وزارتخانه های مذکور است، از نظر قانونی مشمول اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس از هر دو وزارتخانه خواستیم تا اقدامات و برنامه زمانبندی چگونگی اجرای این قانون را به کمیسیون اقتصادی ارائه کنند.
پورابراهیمی در پایان یادآور شد: البته دیوان محاسبات نیز همچون سازمان بازرسی موارد مربوط به استنکاف از قانون را رصد خواهد کرد.