داعش فیلم جدیدی از گروگان‌های «سویداء» سوریه منتشر کرد

گروه جهان الف،   3970621192 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

گروه تروریستی داعش که اخیراً از طریق مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکا در شرق سوریه به استان سویداء حمله کرده بود، تصاویری از گروگان‌های سوری منتشر کرد.

داعش فیلم جدیدی از گروگان‌های «سویداء» سوریه منتشر کرد

به گزارش فارس، رسانه‌های وابسته به گروه تروریستی داعش فیلمی جدید از گروگان‌های سوری در استان السویداء سوریه منتشر کردند.

به گزارش شبکه اورینت، رسانه‌های محلی سوریه با نشر این ویدیو نوشتند داعش با این اقدام خود می‌خواهد به دولت سوریه و خانواده‌های ربوده شدگان این پیام را برساند که آن‌ها زنده‌اند.

این شبکه به نقل از صفحه اطلاع رسانی موسوم به «زنان ربوده شده سویداء» نوشت که انتشار این ویدیو بنا به درخواست کمیته مذاکره بین داعش و دولت سوریه منتشر شده است.

کمیته مذکور تا به امروز (چهارشنبه) از دست‌یابی به توافقی برای آزادسازی افراد گروگان گرفته شده از سوی تروریست‌های داعش ناکام مانده است.

در ویدیو مذکور، یکی از زنان ربوده شده به نام «رسمیه ابو عمار» با ارعاب تروریست‌ها دولت سوریه و روسیه را به شکست در آزادسازی آن‌ها متهم می‌کند و از همه می‌خواهد برای آزاد سازی آن‌ها کمک کنند.

عناصر تروریستی داعش سوم مرداد همزمان با عملیات ارتش سوریه برای آزادسازی جنوب این کشور از تروریست‌ها، از طریق صحرای استان سویداء و منطقه التنف که اشغال نیروهای آمریکایی است به این استان چند حمله انتحاری کردند.

در جریان این حملات ۲۲۰ نفر غیر نظامی کشته شد و تروریست‌ها شماری از زنان و کودکان ساکن در روستاهای سویداء را ربوده و به مکان نامعلومی منتقل کردند.