مدافع تیم پارس جنوبی: هدفمان کسب سهمیه آسیاست

گروه ورزشی الف،   3970621099

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

مدافع تیم پارس جنوبی: هدفمان کسب سهمیه آسیاست

محسن بنگر در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیت خودش در پارس جنوبی گفت: خوشبختانه نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت بهتری دارم. وقتی به تیم اضافه شدم باید تمرینات اختصاصی را انجام می‌دادم و حالا از لحاظ بدنی به شرایط خوبی رسیده‌ام و تقریباً آماده هستم. من از انتخاب پارس جنوبی راضی‌ام و خوشبختانه جو خوبی در تیم وجود دارد. تا الان هم بد نتیجه نگرفتیم و اگر خوش‌شانس بودیم حتی بیشتر امتیاز می‌گرفتیم.

وی در پاسخ اینکه آیا در پایان این فصل قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد خاطرنشان کرد: من فعلاً به این چیزها فکر نمی‌کنم. مهم‌ترین مسئله این است که یک بازیکن از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشد و تا زمانی که بدنم اجازه بدهد، بازی می‌کنم. هر وقت دیدم توانایی تمرین یا بازی ندارم، آن وقت به خداحافظی فکر می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با اینکه پارسی‌ها امسال کجای جدول را نشانه گرفته‌اند، اظهار داشت: هدف ما در این فصل قرار گرفتن در بین تیم‌های بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست، ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم. البته رقابت در لیگ امسال سخت است و خیلی از تیم‌ها دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستند.

بنگر با اشاره به بازی تیمش برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی تصریح کرد: اکثر تیم‌های لیگ برتری با تیم‌های لیگ دسته اول و دوم بازی دارند، ولی ما با پیکان روبه‌رو شده‌ایم. البته ماهیت جام حذفی همین است و باید از حریف خودمان عبور کنیم و یک مرحله بالاتر برویم. ما بازی سختی داریم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.