حمله موشکی سپاه به مواضع گروه تروریستی حزب دموکرات کردستان + فیلم

گروه سیاسی الف،   3970617163 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

نیروهای سپاه پاسداران در واکنش به تحرکات گروه‌های تروریستی تجزیه طلب، از بامداد امروز شنبه (۱۷ شهریور)، مواضع نظامی گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران را در نزدیکی شهر کویه واقع در ۲۰۰ کیلومتری مرز ایران هدف قرار دادهاند و موشک‌های شلیک شده به این مواضع نیز در امتداد این حملات بوده است.

حمله موشکی سپاه به مواضع گروه تروریستی حزب دموکرات کردستان + فیلم

تابناک نوشت: سپاه پاسداران با شش فروند موشک زمین به زمین، مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از اعضای این گروه‌ها از جمله سرکردگان آنها شد.

صبح امروز تصاویری در فضای منتشر شد که حکایت از شلیک شش موشک از پایگاهی در نزدیکی ارومیه داشت. در ابتدا این تصور وجود داشت که پدافند هوایی ارومیه فعال شده اما با توجه به آنکه موشک‌ها در امتداد هم شلیک نشده بودند، برخی کارشناسان درباره اینکه موشک‌ها از نوع پدافندی باشند، دچار تردید بود و در نهایت مشخص شد، موشک‌ها آفندی بوده و اهداف تروریستی شلیک شده بوده است.

حمله موشکی ایران به مواضع حزب دموکرات کردستان عراق + فیلم

لحظه برخورد موشک‌های سپاه پاسداران

نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تحرکات گروه‌های تروریستی تجزیه طلب و حملات به مرزبانان کشورمان که به شهادت شماری از ایشان منجر شده بود، از بامداد امروز شنبه (17 شهریور)، مواضع نظامی گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران و گروه تروریستی حزب دموکرات را در نزدیکی شهر کویه واقع در 200 کیلومتری مرز ایران هدف قرار دادهاند و موشک‌های شلیک شده به این مواضع نیز در امتداد این حملات بوده است.

آن‌گونه که منابع خبری وابسته به گروه‌های تروریستی ادعا کرده‌اند، در جریان این حمله موشکی دست کم 11 تروریست کشته و 35 تن زخمی شده‌اند که سرکردگان این گروهک‌های تروریستی نیز جزو زخمی‌ها هستند. این حملات همزمان با برگزاری جلسه مسئولان این گروهک انجام شده است.

منابع خبر اعلام کرده‌اند پس از این عملیات موشکی، جنگنده‌های اف ۵ نیز در منطقه مورد نظر پرواز کرده‌اند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.