گذر فرهنگی بین تئاترشهر و تالار وحدت از اولویت‌های شورای شهر است

گروه فرهنگی الف،   3970617155

رییس شورای شهر تهران اجرایی شدن طرح گذرفرهنگی بین تئاترشهر و تالار وحدت را از اولویت های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران دانست.

گذر فرهنگی بین تئاترشهر و تالار وحدت از اولویت‌های شورای شهر است

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اجرایی شدن طرح گذر فرهنگی بین تئاتر شهر و تالار وحدت گفت: طرح گذرفرهنگی بین تئاتر شهر و تالار وحدت در دستور کار قرار دارد و جزو اولویت های آقای حق شناس و کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران است که در حال پیگیری آن هستند.

وی درباره نامناسب بودن فضای پیرامون تئاتر شهر و رفت و آمد افراد غیرمرتبط در این فضا اظهار کرد: به دلیل اینکه تئاتر شهر در کنار پارک دانشجو قرار دارد همیشه از لحاظ رفت و آمد افراد غیرمرتبط با هنر، مورد بحث و نظر قرار می گرفته است اما زمانی که در آنجا ایستگاه مترو را می ساختیم من هربار به آن محوطه سر زدم با فضای نامناسبی روبرو نشدم.

رییس شورای شهر تهران در پایان بیان کرد: از آنجا که در اطراف تئاتر شهر هم ایستگاه مترو و هم بی‌.آر.تی وجود دارد جمعیتی که از آن محوطه عبور می کند زیاد است و خود به خود ممکن است فضای نامناسبی را شکل دهد که البته من باید مجددا از فضای اطراف تئاتر شهر بازدید کنم تا بتوانم نظری در این زمینه بدهم. همچنین در چندسال گذشته چند بار محوطه تئاتر شهر بازسازی شده و کارهای ویژه ای انجام شده است تا ورودی مترو و بی‌.آر.تی از ورودی تئاترشهر جدا شود.