افشای جزئیات و تصاویر جدید از پیکسل ۳ ایکس ال گوگل

گروه فناوری الف،   3970613061

تصاویر غیررسمی جدید پیکسل ۳ گوگل، وجود بریدگی در بالای نمایشگر این گوشی را اثبات می‌کنند.

زومیت نوشت: در بازار گوشی‌های هوشمند که امروزه به‌بازاری جهانی مبدل شده، لو رفتن تصاویر و اطلاعات گوشی‌های عرضه‌‌نشده (یا حتی گوشی‌هایی که هنوز معرفی نشد‌ه‌اند) اتفاقی عادی است. تقریبا غیرممکن است که شرکت‌های بزرگی نظیراپل، سامسونگ و دیگر سازندگان بزرگ اسمارت‌فون‌ها بتوانند تا پیش از رونمایی رسمی از گوشی‌شان، طراحی و مشخصات فنی آن‌ها را مخفی نگه‌دارند.

چنین اتفاقی اخیرا برای گوشی موردانتظار گوگل یعنی پیکسل ۳ هم رخ داده است. مدت‌ها است که شاهد انتشار تصاویر و مشخصات مربوط به این گوشیِ معرفی‌نشده هستیم و حال به‌تازگی با انتشار تصاویری غیررسمی، مجددا به شایعات مربوط به پیکسل ۳ دامن زده شده است.

البته تصاویر جدید Google Pixel 3 این‌بار به‌شکل عجیبی لو رفته‌اند. ماجرا از این قرار است که فردی وارد یکی از خودروهای شرکت لیفت می‌شود و پس از رسیدن به‌مقصد، گوشی‌اش را در صندلی پشتی جا می‌گذارد. راننده‌ی ماشین هم پس از دیدن گوشی، تصاویری از آن ثبت‌کرده و برای تحریریه‌ی سایت Android Police ارسال می‌کند.

این راننده که مدعی است خودش گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ ال دارد، پس از دیدن گوشی جامانده، نگاهش به ناچ بزرگ نمایشگر آن می‌افتد و متوجه می‌شود که این گوشی، همان پیکسل ۳ است. وی سریعا چندین عکس از این گوشی می‌گیرد و سپس آن را به صاحبش برمی‌گرداند.

در بین شایعات اخیر منتشرشده از پیکسل ۳ می‌توان به بهره‌بردن از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲ به ۱ اشاره کرد. شایعات حاکی از آن هستند که پیکسل ۳ قرار است دارای باتری با ظرفیت ۲۹۱۵ میلی‌آمپرساعت و دو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی باشد؛ گفته می‌شود که یکی از دوربین‌های سلفی، به دیافراگم قابل‌تغییر مجهز شده است و قطر آن از f/1.8 تا f/2.2 تغییر می‌کند. گوشی دیگری که اخیرا شایعات زیادی در موردش شنیده‌ایم، پیکسل ۳ ایکس‌ ال است که گفته می‌شود به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و ۴ گیگابایت رم تجهیز خواهد شد.

طبق خبر منتشرشده توسط وب‌سایت Bloomberg، گوگل قصد دارد طی رویدادی در تاریخ ۱۷ مهر در شهر نیویورک به‌صورت رسمی از گوشی‌های جدیدش رونمایی کند.