چرا مصلحت اندیشی؟

محمد رجب زاده، گروه تعاملی الف،   3970531061 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
چرا مصلحت اندیشی؟

تقطیع و حذف بخش کوتاهی از سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی 22/5/97 معظم له، اتفاق عجیبی بود که تا به حال شاهد آن نبودیم. اگرچه موارد نادری را از زمان حضرت امام رحمه الله علیه به یاد داریم که بعضی از فرمایشات و یا نامه های ایشان با مصلحت اندیشی بعضی، خیلی دیر به اطلاع مردم رسید.

اما این اتفاق تامل برانگیز که بخشی از سخنان رهبر انقلاب از برنامه پخش کامل فرمایشات ایشان از صدا و سیما حذف شود و حتی در سایت رسمی ایشان هم از متن مکتوب فرمایشات حذف شود و خبر آن توسط حاضرین در جلسه به دیگران برسد، اتفاق نگران کننده و عجیبی است که تا به حال سابقه نداشته است. و مشاهده شد که چگونه این مورد موجب انتشار اخبار و شایعات و کلیپ های تحریف شده مرتبط با آن بود. جالب است که با یک روز تاخیر مطلبی در سایت ایشان منتشر شده با عنوان" تکذیب جمله‌ تحریف شده منتسب به رهبر انقلاب در دیدار ۲۲ مرداد ۹۷ و انتشار اصل آن". مگر قرار بوده که فرمایشات ایشان به اصل و فرع و یا اصل و غیر اصل تقسیم شود؟ در ثانی باز هم اصل جمله حذف شده  ایشان به صورت تقطیع شده چاپ شده و جملات قبل و بعد آن که باید برای ثبت حتما ذکر میشد، مشخص نیست.

در صورتی که این اتفاق سوال برانگیز برای مردم شریف ایران پاسخ داده نشود و حرمت اطمینان به  مراکز اطلاع رسانی و رسانه های مرتبط با رهبر انقلاب شکسته شود، مطمئنا عواقب ناگواری به دنبال خواهد داشت.چنانچه این مورد با اطلاع و اجازه مقام معظم رهبری صورت گرفته که دربست مطیع و صلاحدید ایشان را به دیده منت پذیرائیم. و اما اگر با عمد و مصلحت اندیشی دیگران انجام شده است، مطمئنا پاسخگوئی به افکار عمومی امت شریف ایران و جبران این عملکرد انحرافی و خطرناک باید هر چه سریعتر و به نحو مقتضی صورت پذیرد.