حسین پارسایی، نمایش موزیکال «بینوایان» را اجرا می‌کند

گروه فرهنگی الف،   3970529099

حسین پارسایی قرار است موزیکال بینوایان را روی صحنه برد؛ در حالی که شواهد نشان می‌دهد در دوران آماده‌سازی این نمایش مسئول ایرانشهر حضور چشمگیری در این تماشاخانه ندارد.

حسین پارسایی، نمایش موزیکال «بینوایان» را اجرا می‌کند

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز دیگر به طور رسمی اعلام شد حسین پارسایی قرار است نمایش موزیکال «بینوایان» اثری از ویکتور هوگو را در فصل پاییز روی صحنه ببرد. اگرچه در این خبر اعلام نشده است که بازیگران و محل اجرای نمایش کجاست؛ اما طبق تحقیقات خبرنگار تسنیم، نمایش قرار است در هتل اسپیناس پالاس روی صحنه رود که این روزها به محل اجراهای کنسرت مؤسسه ققنوس بدل شده است. به نظر می‌رسد فروش بلیت‌های بینوایان نیز در سامانه ققنوس، ایران‌نمایش صورت بگیرد.

درباره بازیگران نمایش نیز روایات بسیاری وجود دارد و نام‌هایی چون بهرام رادان، ترانه علیدوستی و محسن تنابنده برای اجرا در این نمایش موزیکال شنیده می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد حضور بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا در این اجرا قطعی است.

پارسایی که قصد داشت در تالار وحدت رکورد قیمت بلیت را بشکند و در ابتدا بلیت فروشی اولیورتوئیست را با قیمت 120هزار تومانی آغازیده بود، به نظر قصد دارد در اجرای جدید خود از بلیت‌های 250هزار تومانی رونمایی کند که در صورت رسیدن به ثبات اقتصادی می‌تواند تا سالیان سال رکورددار باقی بماند.

این نمایش که در قالب عظیمی اجرا خواهد شد، از ماه‌های پیش مراحل تولیدش آغاز شده است و حتی شواهد نشان می‌دهد تولید اثر شرایط عدم حضور مداوم حسین پارسایی در ایرانشهر را نیز فراهم کرده است. اگرچه پارسایی کارمند این تماشاخانه نیست؛ اما فراز و نشیب‌های این تماشاخانه در سال گذشته، دقیقاً در زمان تمرین‌های حسین پارسایی در ایرانشهر و تالار وحدت بوده است. علاوه بر این او 60 شب از مهمترین ساعات اجرا در ایرانشهر را در تالار وحدت و اجرای اولیورتوئیست سپری کرده است.

حال باید دید غیبت‌های تازه پارسایی در ایرانشهر منجر به چه رخدادی خواهد شد.