ترامپ در پیامی ویدئویی: دیدار با سران کشور‌های دیگر کار خوبی است، کاری بد نیست

گروه جهان الف،   3970528009 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

ترامپ در پیام تصویری که در کاخ سفید ضبط و در صفحه توئیترش منتشر کرد، از سیاست خود درباره دیدار با سران کشور‌های دیگر دفاع کرد.

ترامپ در پیامی ویدئویی: دیدار با سران کشور‌های دیگر کار خوبی است، کاری بد نیست

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیام تصویری که در کاخ سفید ضبط و در صفحه توئیترش منتشر کرد، از سیاست خود درباره دیدار با سران کشور‌های دیگر دفاع کرد.

ترامپ گفت: «بسیاری از من می‌پرسند چرا با سران کشور‌های دیگر دیدار می‌کنم؟ چرا وقت خود را تلف می‌کنم؟ حقیقت این است که این کار بسیار اهمیت دارد و این را از مدت‌ها پیش گفته ام که اگر فردی رئیس جمهور شود، باید با سران کشور‌های دیگر دیدار کند، زیرا چیزی برای از دست دادن ندارید، اما دستاورد‌های زیادی پس از دیدار خواهید داشت.»

وی ادامه داد: «آنچه را که در سنگاپور روی داد، مشاهده کردید. دیدار با کیم جونگ اون و هر آنچه را که روی داده بود، دیدید. ما باید از قهرمانان بزرگ خود که سال‌ها پیش از دست دادیم، همچنان پشتیبانی کنیم. نباید شاهد این باشیم که کسی اقدام به شلیک موشک یا آزمایش اتمی و کار‌های دهشتناک دیگر کند.»

ترامپ گفت: «ما دیدار فوق العاده‌ای با پوتین داشتیم و این دیدار دستاورد‌های زیادی نیز در پی داشت. دیدار با سران کشور‌های دیگر کار خوبی است، کاری بد نیست. هیچ اتفاق بدی روی نمی‌دهد و همه دستاورد‌ها خوب خواهند بود، به ویژه اینکه اگر رئیس جمهور بداند دارد چه کاری انجام می‌دهد.»